14 Απρ 2012

Λεφτά υπάρχουν για την εθνική ομάδα!

Τα πρώτα 800.000 ευρώ μοιράστηκαν από την ΕΠΟ στους διεθνείς ποδοσφαιριστές για την πρόκρισή τους στα τελικά του Euro 2012. Αυτό το ποσό αφορά την πρώτη δόση της UEFA προς την ελληνική ομοσπονδία. Το συνολικό ποσό ανέρχεται στα 2,5 εκ ευρώ και έρχεται από την UEFA με την πρώτη δόση να έχει σταλεί και στις 16 φιναλίστ του Euro. Έτσι, η ΕΠΟ μοίρασε το ποσό αυτό στους παίκτες ανάλογα φυσικά με την συμμετοχή τους. Όσοι έπαιξαν πολλά ματς εισπράττουν σαφώς περισσότερα απ' όσους έπαιξαν λίγα ματς, ωστόσο ακόμα και ένα λεπτό να έχει παίξει κάποιος, δικαιούται ένα μέρος του ποσού αυτού. Τα υπόλοιπα αναμένονται σε δύο ισόποσες δόσεις και φυσικά όλα θα μοιραστούν στους διεθνείς.