14 Απρ 2012

Το Ελληνικό θέλει για έδρα ο Ολυμπιακός

Το ενδεχόμενο να «χτίσουν» τη νέα έδρα του Ολυμπιακού στο Ελληνικό εξετάζουν οι αδελφοί Αγγελόπουλοι. Το συγκεκριμένο θέμα έφερε στο φως της επικαιρότητας η εφημερίδα «Πρωταθλητής» και τονίζει πως το σχέδιο αυτό βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο και περιλαμβάνει χρήση του γηπέδου αλλά και των εμπορικών χώρων που μπορεί να προκύψουν από την «ερυθρόλευκη» ΚΑΕ, αλλά και ανάπτυξη της περιοχής με χρήση γης για τον τουρισμό, ξενοδοχειακά, συνεδριακά και εμπορικά κέντρα! Σύμφωνα με το δημοσίευμα αυτό, πριν από περίπου δέκα μέρες, έγινε ενδελεχής έλεγχος από εμπειρογνώμονες τοπογράφους και πολιτικούς μηχανικούς, όπου χρησιμοποιήθηκαν λέιζερ και όργανα ακριβείας για την καταγραφή του χώρου. Πάντως, όπως όλα δείχνουν, το κλειστό δεν θα γκρεμιστεί, όπως είχε προβλεφθεί αρχικά από μέλη του Ταμείου αξιοποίησης ιδιωτικής περιουσίας του Δημοσίου. Αυτή τη φορά οι αδερφοί Αγγελόπουλοι φέρονται αποφασισμένοι για μια διαφορετική προσέγγιση του θέματος, και λέγεται πως θα συμμετάσχουν σε κοινοπραξία αξιοποίησης του κλειστού και των γύρω χώρων.