14 Απρ 2012

Θα κάνουν Πάσχα χωρίς χρήματα στο βόλλευ του Άρη

Το ΤΑΠ Άρης δεν ανταποκρίθηκε όπως θα όφειλε στην καταβολή μέρους των οφειλομένων πριν από την πασχαλινή διακοπή, έτσι απόψε οι βολεϊμπολίστες εξέδωσαν μια σκληρή ανακοίνωση, εξηγώντας την κατάσταση στους φιλάθλους και ρίχνοντας το... μπαλάκι στη διοίκηση: «Οι αθλητές της ομάδας βόλεϊ του Άρη θέλουμε να ενημερώσουμε φιλάθλους μας πως, εδώ και μια εβδομάδα, απέχουμε από τις προπονήσεις, διότι η διοίκηση είναι ασυνεπής στις οικονομικές υποχρεώσεις απέναντί μας. Η ομάδα εδώ και τρεισήμισι μήνες έχει ξεπεράσει τον εαυτό της και, ενώ ήταν φαβορί για υποβιβασμό, έχει ήδη καταλάβει την έκτη θέση και διεκδικεί την έξοδο στην Ευρώπη. Αφήσαμε στην άκρη το οικονομικό για να πετύχουμε τους στόχους μας και τα καταφέραμε. Η διοίκηση ξεχνά ότι έχουμε οικογένειες και ζούμε αποκλειστικά από το βόλεϊ. Ήδη, έχουν φύγει οι ξένοι παίκτες για οικονομικούς λόγους. Δόθηκαν λίγα χρήματα σε κάποιους παίκτες και οι υπόλοιποι περιμένουν. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό στο επόμενο παιχνίδι, έχοντας πολύ κακή ψυχολογία και δώδεκα ημέρες χωρίς προπόνηση. Δεν έχει ενδιαφερθεί κανένας και οι περισσότεροι θα κάνουν Πάσχα χωρίς χρήματα. Ευχόμαστε στον κόσμο μας καλή Ανάσταση».