Το φετινό μαρτύριο
του Αμαρουσίου ολοκληρώθηκε τη Τετάρτη και ένας φίλος της ομάδας των βορείων
προαστίων ευχαρίστησε με τον δικό του τρόπο τους παίκτες και το τεχνικό
τιμ των «κιτρινόμαυρων». Οι αναμνήσεις 14 χρόνων επέστρεψαν
στο κλειστό του Αγίου Θωμά, ακριβώς κάτω από τα λάβαρα που υπενθυμίζουν
τις μεγαλύτερες στιγμές στην ιστορία του Αμαρουσίου. Η ομάδα των βορείων
προαστίων, η πιο πετυχημένη των τελευταίων ετών στο ελληνικό μπάσκετ
μετά τον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό, αποχαιρέτησε και τυπικά την Α1
στην ήττα από τον Ίκαρο, δίνοντας τέλος στο μαρτύριο των τελευταίων
μηνών. Η εξέδρα των επισήμων ήταν ξανά άδεια όμως οι φίλοι του
Αμαρουσίου που κατάφεραν να μπουν στο κλειστό του Αγίου Θωμά άναψαν
καπνογόνα (!) λίγο πριν από τη λήξη και αποθέωσαν τον Νίκο Λινάρδο και
τους ηρωικούς παίκτες του. Οι στιγμές που εκτυλίχθηκαν αμέσως μετά τη
λήξη του αγώνα με τον Ίκαρο ήταν συγκλονιστικές αφού παίκτες, τεχνικό
τιμ, φίλαθλοι και οι υπάλληλοι της ΚΑΕ έγιναν μια αγκαλιά στο κέντρο του
γηπέδου, εκεί όπου η ομάδα πανηγύρισε ορισμένες από τις μεγαλύτερες
επιτυχίες της τα προηγούμενα χρόνια. Η ηθική επιβράβευση ήρθε από
έναν φίλο της ομάδας των βορείων προαστίων ο οποίος ευχαρίστησε τους
παίκτες και το τεχνικό τιμ, μοιράζοντας το συγκεκριμένο μήνυμα πριν από
το τζάμπολ: "Δεν τα
παρατήσατε, δεν το βάλατε στα πόδια, δεν πηδήξατε από το σκάφος. Κίνητρό
σας ήταν και είναι η αγάπη για το μπάσκετ. Παλέψατε σε όλα τα παιχνίδια
πιστεύοντας ότι με αυτό τον τρόπο είσαστε αξιοπρεπείς. Δεν σας έχει
μείνει τίποτε άλλο, μόνο η Αξιοπρέπεια, ένα ευχαριστώ και μια συγνώμη…Ένα
ευχαριστώ στο προπονητικό team του Γ.Σ. ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ Κ.Α.Ε. Νίκο Λινάρδο,
Νίκο Λινοξυλάκη και Βαγγέλη Μάγειρα γιατί μείνατε πιστοί μέχρι τέλους,
σε άνισο αγώνα, για το πρωτάθλημα Α1 Μπάσκετ ΕΣΑΚΕ 2011-2012 και μια συγνώμη από ένα πιστό φίλαθλο του Γ.Σ. Αμαρουσίου (πιστεύω όχι μόνο)."
Πηγή: basketnet.gr
