14 Απρ 2012

Πλατινί: "Λάτρεψα τον Μπόλονι"

Στην τελετή που έγινε πρόσφατα (11/4) στο Βουκουρέστι για την παράδοση του τροπαίου του Europa League, στους διοργανωτές του τελικού της φετινής περιόδου, ο Μισέλ Πλατινί... έσταξε μέλι για τον Λάσλο Μπόλονι. Η Πόρτο ως κάτοχος του τίτλου παρέδωσε από τα χέρια του Κριστιάν Σαπουνάρου το τρόπαιο στα χέρια του δημάρχου του Βουκουρεστίου, Σορίν Οπρέσκου. Στο διάστημα της σύντομης παραμονής του στη Ρουμανια ο Μισέλ Πλατινί, παρέδωσε συνέντευξη στους δημοσιογράφους, η οποία φιλοξενείται στην ιστοσελίδα "prosport.ro". Σε ερώτηση για τους ποιους παίκτες ξεχωρίζει, ο πρόεδρoς της UEFA και πρώην σπουδαίος μέσος του παρελθόντος είπε: "Λάτρεψα τον Μπόλονι, τον Λάκατους και τον Ποπέσκου", προσθέτοντας ότι έχει πολύ καλές εντυπώσεις από την εθνική ομάδα της Ρουμανίας που αγωνίστηκε στο Μουντιάλ των ΗΠΑ. Θυμίζουμε ότι ο τελικός θα διεξαχθεί στις 9 Μαΐου στη "Νασιονάλ Αρίνα".