Στην τελετή που έγινε πρόσφατα (11/4) στο Βουκουρέστι για την
παράδοση του τροπαίου του Europa League, στους διοργανωτές του τελικού
της φετινής περιόδου, ο Μισέλ Πλατινί... έσταξε μέλι για τον Λάσλο
Μπόλονι. Η Πόρτο ως κάτοχος του τίτλου παρέδωσε από τα χέρια του Κριστιάν
Σαπουνάρου το τρόπαιο στα χέρια του δημάρχου του Βουκουρεστίου, Σορίν
Οπρέσκου. Στο διάστημα της σύντομης παραμονής του στη Ρουμανια ο Μισέλ Πλατινί,
παρέδωσε συνέντευξη στους δημοσιογράφους, η οποία φιλοξενείται στην
ιστοσελίδα "prosport.ro". Σε ερώτηση για τους ποιους παίκτες ξεχωρίζει, ο πρόεδρoς της UEFA και πρώην σπουδαίος μέσος του παρελθόντος είπε: "Λάτρεψα τον Μπόλονι, τον Λάκατους και τον Ποπέσκου", προσθέτοντας ότι έχει πολύ καλές εντυπώσεις από την εθνική ομάδα της Ρουμανίας που αγωνίστηκε στο Μουντιάλ των ΗΠΑ. Θυμίζουμε ότι ο τελικός θα διεξαχθεί στις 9 Μαΐου στη "Νασιονάλ Αρίνα".
