Τα λεφτά που έχουν απομείνει στον Παναθηναϊκό δεν φτάνουν για να σωθεί η ομάδα που βλέπει τα προβλήματα να μεγαλώνουν.Φως στο τούνελ θα αργήσει απ' όσα προκύπτουν να φανεί στον Παναθηναϊκό.Τα ταμεία της «πράσινης» ΠΑΕ είχαν 5,5 εκατ. ευρώ που είχαν μαζευτεί
πριν από την διάλυση του διοικητικού συμβολίου, αλλά όπως όλα δείχνουν
δεν φτάνουν για το αύριο του συλλόγου. Το 1,8 εκατ. του Βγενόπουλου, το 1 εκατ του Γιάννη Αλαφούζου, οι
500.000 ευρώ του Βασιλάκη και οι 750.000 του Πολέμη μαζί με χρήματα από
άλλους επιχειρηματίες είναι τα λεφτά που θα συγκεντρωθεί και πάλι ενόψει
της Γ.Σ. που έχει οριστεί για τις 18 Απριλίου. Ακόμα και αυτά τα λεφτά όμως δεν είναι ικανά για να φέρνουν την...
άνοιξη στον Παναθηναϊκό, καθώς όπως υπολογίζεται η ομάδα χρειάζεται
τουλάχιστον 20 εκατ. ευρώ για να "τρέξει" σωστά. Αυτό όπως είναι φυσιολογικό επιβαρύνει με περισσότερες ευθύνες τους
"πράσινους" μετόχους, καθώς πιέζει ακόμα περισσότερο ώστε να βρεθεί μία
κοινή γραμμή πλεύσης, αλλιώς ο Παναθηναϊκός μπορεί να οδηγηθεί μέχρι και
την διάλυση.
Πηγή: woop.gr
