11 Απρ 2012

Δεμένους χειροπόδαρα έχει τους διαιτητές η ΕΠΟ

Η αθλητική Δικαιοσύνη είναι... κυριολεκτικά «τυφλή», αλλά με το συμπάθιο κιόλας, με την συγκεκριμένη απόφαση μας... πέταξε τα μάτια έξω!  Στην πιάτσα των διαιτητών την υποδέχτηκαν με οργή και αγανάκτηση, αν και θεωρείται βέβαιο πως θα υπάρξει έφεση από πλευράς του αθλητικού εισαγγελέα για την απόφαση – έκτρωμα, που «οπλίζει» τα χέρια της εξέδρας, εκθέτει το κύρος και την αξιοπιστία του ελληνικού ποδοσφαίρου, αλλά και της ελληνικής διαιτησίας, αφού στη θέση της Κουρομπύλια είναι βέβαιο ότι θα βρεθούν και άλλοι «τυχεροί» στο μέλλον, όπως είχαν βρεθεί και στο παρελθόν. Ο κόμπος δείχνει να έφτασε στο… χτένι για τους ρέφερι, οι οποίοι μετά τα κρούσματα βίας εκτός γηπέδων (χωρίς κανείς να ευαισθητοποιείται) εσχάτως τους ζητάνε και τα… ρέστα, γιατί έχουν το θράσος να πράττουν ότι όλοι οι διαιτητές σε όλα τα πολιτισμένα πρωταθλήματα του κόσμου. Στους κόλπους των διαιτητών επικρατεί αναβρασμός και ήδη άρχισαν να πέφτουν στο τραπέζι διάφοροι τρόποι αντίδρασης. Ενας εξ αυτών, ο πιο ακραίος, είναι η απεργία προκειμένου να στείλουν έτσι το μήνυμα στις ομάδες αλλά και στην κοινωνία, πως δεν μπορεί να επικρατεί… ο νόμος της ζούγκλας στα γήπεδα. Μήπως ωστόσο η συγκεκριμένη μορφή αντίδρασης παρά είναι ρομαντική για τον σκληρό και κυρίως πουριτανό κόσμο του ελληνικού ποδοσφαίρου. Πόσοι από τους αρμόδιους ποδοσφαιρικούς φορείς (με πρώτη και καλύτερη την «μάνα του λόχου» ΕΠΟ) θα ταχθούν άραγε στο πλευρό των διαιτητών και θα χαιρετήσουν πιθανή απόφασή αποχής. Οι διαιτητές καλώς ή κακώς άγονται και φέρονται από την ΕΠΟ. Και επειδή στην αρχή της σεζόν υπογράφουν διοριστήριο (κάτι ανάλογο με την σύμβαση εργασίας) δεν μπορούν να προχωρήσουν σε οποιαδήποτε κίνηση (ακόμη και της απεργίας) χωρίς την συγκατάθεση της ομοσπονδίας. Αλλά για ποια απεργία μιλάμε, όταν στο πρόσφατο παρελθόν τους απαγορεύτηκε να φορέσουν ακόμη μπλουζάκια κατά της βίας. Μετά  την βόμβα που είχε τοποθετηθεί στο μαγαζί του Καλόπουλου στις 3 Μαρτίου 2010, οι ρέφερι πήραν την πρωτοβουλία και τύπωσαν μπλουζάκια με το σύνθημα «οι διαιτητές δεν είναι στόχος» και ήθελαν να τα φορέσουν πριν από την έναρξη των αγώνων, την ώρα που θα έμπαιναν μαζί με τις ομάδες στο γήπεδο. Ελα όμως που η συγκεκριμένη κίνηση δεν συμβάδιζε με τις ποδοσφαιρικές αρχές τη ΕΠΟ και κατέληξε στις καλένδες. Συνεπώς, για ποια απεργία μιλάμε... Οι ομάδες και οι παράγοντες να΄ναι καλά και όλοι οι υπόλοιποι να πάνε να… γαργαληθούν! Σοφοκλή, you are a check machine!
Πηγή: inthegame.gr