11 Απρ 2012

Αντιδρούν οι διαιτητές στην απόφαση της Super League

Ο πρόεδρος της ΚΕΔ, Γιώργος Σαρρής, παραδέχθηκε ότι εξεπλάγη με την απόφαση της Πειθαρχικής Επιτροπής της Σούπερ Λίγκας να συνεχιστεί το παιχνίδι Άρη-Αστέρα Τρίπολης και είπε ότι οι διαιτητές ήδη αντιδρούν στην συγκεκριμένη απόφαση. «Δεν μπορώ να κρίνω αποφάσεις οργάνων. Δεν μπορώ να πω αν έχουν δίκιο ή άδικο», είπε αρχικά ο Γιώργος Σαρρής στο NOVAΣΠΟΡ FM και συνέχισε: «Αυτό που ξέρω είναι ότι οι διαιτητές στην προκειμένη περίπτωση έκαναν σωστά τη δουλειά τους, βάσει των κανονισμών και των οδηγιών που έχουν πάρει. Θα υπάρξει αντίδραση από τους διαιτητές και θα είναι δικαιολογημένη. Η ΚΕΔ θα συνεδριάσει και θα δει τι θα κάνει. Δεν δέχθηκα τηλεφωνήματα από τους διαιτητές που ήταν στον αγώνα, αλλά από πολλούς άλλους. Υπάρχει ήδη αντίδραση των διαιτητών και είναι δικαιολογημένη. Μου τηλεφωνούσαν και αναρωτιόντουσαν … "Θα πρέπει να σπάσει κεφάλι ή να χυθεί αίμα για να διακοπεί παιχνίδι" μου έλεγαν. Τι πρέπει να γίνει, τους έλεγα, να χυθεί αίμα; Οι κανονισμοί και οι οδηγίες δεν αλλάζουν μέσα στη σεζόν. Μίλησα με την κ. Κουρομπίλια και μου είπε ότι έπεσαν πρώτα κάποια αντικείμενα και στη συνέχεια το γεμάτο μπουκάλι νερό, το οποίο τη βρήκε στην κοιλιακή χώρα και στη συνέχεια διακόπηκε το παιχνίδι. Μέχρι το βράδυ της Δευτέρας, που μιλήσαμε στο τηλέφωνο, πόναγε.  Λογικά θα είναι οι ίδιοι διαιτητές στη συνέχεια του αγώνα. Έτσι λέει ο νόμος. Δεν έχει ξαναγίνει. Βρεθήκαμε και εμείς προ εκπλήξεως». Η Ομοσπονδία Διαιτητών Ποδοσφαίρου Ελλάδος (ΟΔΠΕ) με ανακοίνωση της θεωρεί πως "με την πρόσφατη απόφαση της Πειθαρχικής Επιτροπής της Super League καταδεικνύεται ότι οι διοικούντες το Ελληνικό ποδόσφαιρο απαξιώνουν τους διαιτητές και τις αποφάσεις τους, ενώ παράλληλα απαιτούν από αυτούς να είναι αξιόπιστοι και αποδοτικοί".Και συμπληρώνεται στην ανακοίνωση:"Η απόφαση για επανάληψη του αγώνα Άρης – Αστέρας Τρίπολης είναι ευθεία και βάναυση επίθεση σε βάρος των διαιτητών του αγώνα αυτού και κλονίζει τα ίδια τα θεμέλια της αξιοπιστίας του Ελληνικού ποδοσφαίρου. Οι διαιτητές του αγώνα αυτού, αποφάσισαν σωστά και σύμφωνα με τον κανονισμό τη διακοπή του αγώνα. Μήπως ήταν λάθος τους το ότι επέζησε η βοηθός διαιτητού ή τουλάχιστον ότι δεν νοσηλεύτηκε σε νοσοκομείο; Καταδικάζουμε τη σε βάρος των διαιτητών επίθεση, είτε προέρχεται από την εξέδρα, είτε αναδίδεται από πειθαρχικές αποφάσεις. Έτσι “μεγαλουργεί” το λεγόμενο αυτοδιοίκητο του ποδοσφαίρου".