8 Δεκ 2017

Ο Ανσαριφάρντ ευγνωμονεί τον Λεμονή

Συνέντευξη σε μέσο της πατρίδας του παραχώρησε ο Καρίμ Ανσαριφάρντ, ο οποίος μεταξύ άλλων μίλησε για την περιθωριοποίησή του από τον Χάσι, τονίζοντας ότι ο πρώην προπονητής του Ολυμπιακού είχε πρόβλημα μαζί του. «Ευτυχώς είναι μια καλή σεζόν για εμένα. Ο προηγούμενος προπονητής είχε πρόβλημα μαζί μου, αλλά, με όλον τον σεβασμό, αυτό τελείωσε. Αυτήν τη στιγμή δεν βρίσκεται στην ομάδα και του εύχομαι καλή τύχη. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας έχει τον τρόπο του κι εγώ σέβομαι τον δικό του.
Όταν ήρθε ο σημερινός προπονητής, άρχισα να παίρνω χρόνο συμμετοχής και δόξα τω Θεώ, τον αξιοποιώ με επιτυχία. Οι συμπαίκτες μου με έχουν δεχθεί πολύ καλά και έχουν εντυπωσιαστεί. Μέχρι τώρα έχω σημειώσει έξι γκολ στο πρωτάθλημα και έχω μοιράσει δύο ασίστ. Θα προσπαθήσω να τα πάω ακόμα καλύτερα. Έχω μεγάλο κίνητρο να πετύχω και να ανοίξω το δρόμο για το ερχομό κι άλλων Ιρανών και γενικότερα Ασιατών στον Ολυμπιακό».