12 Σεπ 2012

Νίνης:"Στην Ελλάδα το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό"

Καυστικός για το ελληνικό ποδόσφαιρο και τις καταστάσεις που συμβαίνουν σε αυτό ήταν ο Σωτήρης Νίνης. Ο σκόρερ του πρώτου γκολ της εθνικής δεν στάθηκε στη δική του απόδοση και τόνισε πως η ομάδα είναι μια οικογένεια. «Κατά τη γνώμη είναι σημαντικό για την Ελλάδα και το ποδόσφαιρο να φεύγουν ποδοσφαιριστές στο εξωτερικό. Υπάρχουν χώρες όπως η Βοσνία και η Βουλγαρία που στέλνουν 15 παίκτες στο εξωτερικό. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει ποδόσφαιρο, λυπάμαι που το λέω, αλλά το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό. Όσοι παίζουν στην εθνική ομάδα δίνουν το 1000% για να φέρουν αυτά τα αποτελέσματα. Σίγουρα στόχος μας είναι να πάμε στο Ρίο αλλά ακόμα είμαστε στο δεύτερο παιχνίδι. Μόνο όταν κριθεί οριστικά η πρόκριση θα μπορούμε να πούμε ότι είμαστε ευχαριστημένοι. Το πιο σημαντικό για μένα είναι να βοηθάω την ομάδα. Απο τη στιγμή που με βάζει ο προπονητής δίνω τα πάντα. Θα μπορούσε να είναι οποιοσδήποτε να είναι στη θέση μου. Δε μου αρέσει να μιλάω για ατομικές επιδόσεις. Είμαστε μια οικογένεια. Δεν έχω να δώσω καμμιά απάντηση, δεν έχω να αποδείξω τίποτα. Και μόνο ότι με βάζει ο κ. Σάντος στο παιχνίδι αυτό λέει πολλά για μένα. Ήδη αισθάνομαι σε αρκετά πράγματα βελτιωμένος που αν ήμουν εδώ δεν θα τα κατάφερνα. Το θέμα είναι ότι όταν κάποιος βγαίνει έξω παίζει πιο απελευθερωμένα.»