18 Σεπ 2012

Κυριάκος:"Αν κερδίσει η Σάλκε κάποιον τίτλο, θα χορέψω συρτάκι"


Ο Κυριάκος Παπαδόπουλος... τριγυρίζει από χθες σε παλιά λημέρια, καθώς απόψε, με τη φανέλα της Σάλκε θα αντιμετωπίσει τον... πρώην Ολυμπιακό στο Καραϊσκάκη. Ένα Καραϊσκάκη που και ο ίδιος περιμένει πως θα «βράζει», με την ελπίδα βέβαια πως οι «ερυθρόλευκοι» οπαδοί δεν θα τον αποδοκιμάσουν ως αντίπαλο. «Είναι το σπίτι μου, η πρώην ομάδα μου. Φυσικά είναι ξεχωριστή μέρα για μένα», δήλωσε ο διεθνής αμυντικός στην «Bild» και πρόσθεσε: «Η ατμόσφαιρα θα είναι καυτή. Ελπίζω να μην μας επηρεάσει. Εγώ περιμένω πως οι οπαδοί θα με υποδεχθούν καλά».Στην ίδια συνέντευξη, ο Παπαδόπουλος ρωτήθηκε για την οικονομική κρίση στην Ελλάδα λέγοντας: «Είναι δύσκολα τα πράγματα ειδικά για τους νέους. Ελπίζω να γίνονται σωστά βήματα για να επανέλθει υγεία». Στη συνέχεια η συζήτηση απέκτησε... γεύση καθώς μίλησαν για γύρο και ούζο! «Μου αρέσει ο γύρος, αλλά δεν μπορώ να τρώω κάθε μέρα. Τρώω πιο συχνά παϊδάκια αλλά και ψάρι. Όσο για το ούζο... Δεν μπορώ να πω πως μου αρέσει πολύ. Γενικά δεν πίνω αλκοόλ», είπε ο 20χρονος. Στο τέλος πάντως έδωσε υπόσχεση στους Γερμανούς πως... «Αν η Σάλκε κατακτήσει κάποιον τίτλο θα χορέψω συρτάκι αν το θέλετε!» Στο μεταξύ, μιλώντας στην επίσημη σελίδα της Σάλκε, ο Παπαδόπουλος ανέφερε για τον Ολυμπιακό: «Εκεί ξεκίνησα την καριέρα μου και παίζουν πολλοί φίλοι μου. Χρωστάω πολλά στο σύλλογο. Ο Ολυμπιακός είναι η απόλυτα κορυφαία ομάδα στην Ελλάδα. Οι 39 τίτλοι τα λένε όλα».