12 Σεπ 2012

Πιλάβιος:"Οι απειλές που δέχομαι είναι για τις τρεις ομάδες"

Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο πρόεδρος της ΕΠΟ Σοφοκλής Πιλάβιος, μίλησε στον Sentra103,3 και την εκπομπή «Αντεπίθεση» για τις απειλές που δέχεται. Όπως επίσης και για τον Ολυμπιακό, τις επικείμενες εκλογές και το επεισόδιο στο «Καραϊσκάκης» με τον Αχιλλέα Μπέο. «Έχω στοιχεία. Θα τα καταθέσω όλα στην Αστυνομία. Θα κάνω μήνυση κατ' αγνώστων για να τελειώνει αυτή η ιστορία. Απ' ότι μου έχουν πει είναι για τις τρεις ομάδες οι απειλές. Όπως βέβαια έχω και ανώνυμες απειλητικές επιστολές. Το τελευταίο κρούσμα ήταν πριν από 15 μέρες. Δεν έχουν συμβεί περιστατικά στην καθημερινότητά μου και βέβαια το θέμα είναι να μη συμβεί. Βλέπω παντού βία. Αν η βία είναι λύση σε όλα τα προβλήματα τότε αυτό με ξεπερνά».Για το αν η Εθνική είναι φαβορί για την πρόκριση:  «Έχουμε ένα πολύ δυνατό αντίπαλο που λέγεται Βοσνία. Αν παίξουμε ακόμα καλύτερα νομίζω θα πάμε. Όχι πως η Σλοβακία είναι κακή ομάδα αλλά η Βοσνία δείχνει πολύ δυνατή».Για την φραστική επίθεση από τον Αχιλλέα Μπέο: «Δε μου επιτέθηκε φραστικά. Μου είπε κάποια πράγματα όχι πολύ καλά. Νομίζω πως είπε κάτι δυσάρεστο για τον Ολυμπιακό Βόλου. Δε μπορείς όταν πηγαίνεις στην Εθνική να τους ακούς όλους». Για τις εκλογές στην ΕΠΟ: «Δε θα πω τίποτα για τις εκλογές, για τι δεν κάνει. Εκείνο που πρέπει να σημειώσω είναι πως οι υποψήφιοι πρέπει να είναι αντάξιοι στους ψηφοφόρους τους. Είμαστε σε ένα σταυροδρόμι που το ποδόσφαιρο μπορεί να κάνει κάποια πράγματα. Αυτά που λέμε πρέπει έστω και στο ελάχιστο- να μπορούν να τηρηθούν. Εγώ επειδή σέβομαι τους θεσμούς δεν είναι σωστό να πω το α ή το β, πριν από τις εκλογές. Και δε νομίζω πως ενδιαφέρει τον απλό τον κόσμο για ποιο λόγο φεύγω εγώ».Για τον Ολυμπιακό:  «Λένε πως είμαι αντιολυμπιακός. Τι αντιολουμπιακός; Ο Ολυμπιακός έχει πάρει τρία πρωταθλήματα στη θητεία μου!»