15 Σεπ 2012

"Ο Πανθρακικός μου έδωσε την ευκαιρία να δείξω ποιός είμαι"


Ο Δημήτρης Παπαδόπουλος με δηλώσεις του αναφέρθηκε στον λόγο που διάλεξε να συνεχίσει την καριέρα του στον Πανθρακικό, ενώ ζήτησε πίστωση χρόνου. «Μ’ αρέσει το ποδόσφαιρο και ήθελα να συνεχίζω να παίζω. Ο Πανθρακικός μου έδωσε την ευκαιρία να δείξω ποιος είμαι, τι μπορώ να κάνω. Μίλησα με τον προπονητή, μου εξήγησε κάποια πράγματα, του εξήγησα και εγώ τι θέλω και αυτό ήταν που με έκανε να έρθω εδώ. Δεν ήταν κάτι άλλο. Ήρθα να παίξω ποδόσφαιρο και να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της», τόνισε αρχικά ο διεθνής επιθετικός, συμπληρώνοντας: Σε τι κατάσταση βρήκε την καινούργια του ομάδα:«Είμαι μια εβδομάδα εδώ, χρειάζεται χρόνο, έχουν έρθει αρκετά νέα παιδιά τελευταία στιγμή και χρειάζεται η ομάδα λίγη υπομονή να δέσει και πιστεύω ότι θα είμαστε έτοιμοι πολύ σύντομα».