12 Σεπ 2012

Επιστροφή στη Γαλλία και μετά Αμερική, οι στόχοι του Σισέ

Τα μελλοντικά του σχέδια αποκάλυψε ο Τζιμπρίλ Σισέ. Ο Γάλλος σταρ σε συνέντευξη του υποστήριξε πως αφού τελειώσει το συμβόλαιο του με την Κουίνς Παρκ Ρέιντζερς θα ήθελε να επιστρέψει στο Σαμπιονά για να κατορθώσει να ξεπεράσει τα 100γκολ και εν συνεχεία να κλείσει την ποδοσφαιρική του καριέρα στο MLS και τα γήπεδα της Αμερικής. Αναλυτικά οι δηλώσεις του Σισέ: «Δεν νιώθω κουρασμένος. Μπορώ να παίξω καλή μπάλα για άλλα τρία ή τέσσερα χρόνια. Με την ΚΠΡ έχω συμβόλαιο ως το 2014. Μετά θέλω να επιστρέψω στην Γαλλία για να εκπληρώσω έναν ατομικό στόχο, που δεν είναι άλλος από το να σπάσω το φράγμα των 100 τερμάτων στην Ligue 1. Είμαι στα 94 τώρα. Μετά από αυτά, θα μου άρεσε να κλείσω την καριέρα μου στις ΗΠΑ. Μου αρέσει πολύ σαν χώρα».