15 Σεπ 2012

Ικανοποιημένοι Αμπντούν και Φουστέρ από την ανανέωση τους


Με την ριγωτή ερυθρόλευκη φανέλα θα αγωνίζονται οι Φουστέρ και Αμπντόυν μέχρι το καλοκαίρι του 2015 τουλάχιστον και οι δύο παίκτες δεν κρύβουν την ικανοποίησή τους για τις εξελίξεις. Αμφότεροι μίλησαν κατά την αναχώρηση της αποστολής για τα Γιάννενα και στάθηκαν ιδιαίτερα στην εμπιστοσύνη, που τους δείχνει ο σύλλογος. Ο Αλγερινός ευχαρίστησε τον Βαγγέλη Μαρινάκη για την ευκαιρία, που του δίνει ο Ολυμπιακός, ενώ τόνισε πως η φιλοδοξία του να ανανεώσει έγινε πραγματικότητα. Ο Φουστέρ από την πλευρά του, έχοντας συμπληρώσει ήδη δύο χρόνια στον Πειραιά, τόνισε πως ο Ολυμπιακός είναι το σπίτι του και εξέφρασε την επιθυμία του να παραμείνει ακόμα περισσότερα χρόνια στην ομάδα. «Είμαι πολύ χαρούμενος για το νέο μου συμβόλαιο. Ηταν κάτι που το ήθελα πολύ και πιστεύω ότι είχε έρθει η ώρα να συμβεί. Ο σύλλογος έδειξε ότι πιστεύει σε μένα και ότι ήθελε να με κρατήσει και να είμαι ικανοποιημένος. Οπότε όλα πήγαν καλά», είπε αρχικά ο Αμπντούν. Για τη συζήτηση, που είχε με τον Βαγγέλη Μαρινάκη, είπε: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τη συνάντηση που είχα με τον πρόεδρο. Η αντιμετώπισή του προς το πρόσωπό μου ήταν φανταστική. Δεν έκανα καμία συζήτηση. Μου είπε αυτά που είχε να μου πει και δέχθηκα αμέσως, δεν χρειάστηκε καθόλου χρόνος.