21 Σεπ 2012

"Δεν είναι η δουλειά μου να βάζω 20 πόντους κάθε βράδυ"

Ο Κώστας Παπανικολάου, από τους πολυτιμότερους παίκτες του Ολυμπιακού την περσινή σεζόν, μίλησε στον "Πρωταθλητή", τονίζοντας πως σκοπός του είναι να βοηθάει την ομάδα του, ωστόσο δεν έχει τον ρόλο του Σπανούλη! "Φέτος θα έχουν όλοι έξτρα κίνητρο απέναντί μας. Το έχω νιώσει και εγώ, να παίζω με μία ομάδα που έχει πετύχει κάτι σημαντικό. Φέτος πρέπει να πετύχουμε έναν συνδυασμό πνευματικής και αγωνιστικής ικανότητας.  Απέναντί μας έχουμε έναν δυνατό αντίπαλο, με μεγάλη ιστορία και τον σεβόμαστε. Τα φαβορί είναι στα χαρτιά και οι αποδείξεις στο γήπεδο". Πέρυσι έκανες εκπληκτική χρονιά και οι προσδοκίες είναι υψηλές. Πώς το χειρίζεσαι αυτό; "Η δουλειά μου είναι να εκτελώ στο παρκέ όσα μου λέει ο προπονητής μου για να κερδίσει η ομάδα. Πέρυσι αυτό ξεκινούσε από την άμυνα και από την ενέργεια που έβγαζα στο παρκέ. Αν είμαι σε καλή κατάσταση μπορεί να παίρνω και κάποια σουτ. Δεν είμαι όμως ο... Σπανούλης. Δεν είναι δουλειά μου να βάζω 20 πόντους κάθε βράδυ. Θέλω να δουλέψω στην ντρίμπλα μου και στο σουτ και να βελτιωθώ γενικώς".