3 Ιουν 2012

Ίβκοβιτς:"Πρέπει να συνεχίσουμε μαζί, ξέρω τη δουλειά μου"

Ο Ντούσαν Ίβκοβιτς μετά τον 5ο τελικό της Α1 και την κατάκτηση του πρωταθλήματος Ελλάδας από τον Ολυμπιακό αναφέρθηκε, στις δηλώσεις που έκανε, στο νέο κίνημα που ξεκινούν οι ερυθρόλευκοι. Παράλληλα τόνισε ότι δεν ξεχνά την μεγάλη ομάδα που λέγεται Παναθηναϊκός διότι μέσα από τον ανταγωνισμό με τους «πράσινους» βελτιώθηκαν και τα...«μωρά» του. «Με το νέο κίνημα του Ολυμπιακού πρέπει να σωθεί το ελληνικό μπάσκετ κάνοντας επένδυση στη νεολάια όπως εμείς», δήλωσε ο Ντούσαν Ίβκοβιτς. Αναφορικά με το ενδεχόμενο παραμονής του υποστήριξε: «Εγώ είχα πει τους συνεργάτες ότι η ομάδα πρέπει να συνεχίσει μαζί. Η διοίκηση ξέρει τη δουλειά της, εγώ ξέρω τη δική μου. Δεν θέλω να μιλήσω με την πίεση της επιτυχίας αλλά έχω πει στους συνεργάτες ότι πρέπει να συνεχίσει μαζί η ομάδα». Αξίζει να σημειωθεί ότι δακρυσμένος ο Ντούντα αφιέρωσε τον τίτλο στο Δημήτρη Μητροπάνο.