Στην απολογία του στην πειθαρχική επιτροπή της Σούπερ Λίγκας, ο
τερματοφύλακας του ΟΦΗ, Πολυχρόνης Βεζυρίδης, είπε πως πιθανότατα κάτι είχε τοποθετηθεί σε μια πίπα που του
έδωσαν να δοκιμάσει, εν αγνοία του, κάποιοι οπαδοί, οι οποίοι τον είχαν
επισκεφθεί σπίτι του για να τους δώσει μια φανέλα. «Συνειδητά δεν έχω πάρει ποτέ καμία ουσία. Δεν θα ρίσκαρα την
καριέρα μου και την οικογένειά μου. Την Πέμπτη, πριν τα ματς με την ΑΕΚ,
είχα μια συνάντηση με οπαδούς. Με περίμεναν έξω από τα αποδυτήρια να
τους δώσω φανέλα, αλλά δεν είχα εκεί και τους είπα να έρθουν το βράδυ
στο σπίτι μου να τους δώσω. Ήρθαν, ανέβηκαν, παρήγγειλα μπύρες και φαγώσιμα, γιατί δεν είχα κάτι να
κεράσω. Έβγαλαν να καπνίσουν και τους είπα ότι εγώ μόνο περιστασιακά το
κάνω. Κάπνισα ένα τσιγάρο και την ίδια ώρα ένα παιδί που έφτιαχνε μια
πίπα με καπνό, μου λέει “δοκίμασε”. Μου την άναψε, έκανα 1-2 καλές
τζούρες και η αλήθεια είναι ότι ένιωσα περίεργα. Νόμιζα, όμως, ότι ήταν
από τις μπύρες, τον καπνό ή την κούραση. Ένιωσα μια ταχυπαλμία, αλλά δεν
τους ρώτησα τι ήταν. Ίσως αυτό να ήταν το λάθος μου. Ίσως είχε κάποια ουσία κάτω από τον καπνό. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι
διαφορετικό. Εγώ ούτε καν βιταμίνες δεν παίρνω, ούτε Voltaren για τους
τραυματισμούς. Τιμωρούμαι με όλη αυτή τη λασπολογία και ανεξάρτητα από
την απόφασή σας, έχω ήδη τιμωρηθεί». Η δικηγόρος του Βεζυρίδη από την άλλη, κ. Βάσω Πανταζή, στάθηκε στο
ότι στο δείγμα του ελέγχου ντόπινγκ δεν βρέθηκε κοκαΐνη, αλλά
μεταβολίτες της. Σύμφωνα με την ίδια, δε, αυτό αποδεικνύει ότι δεν
υπάρχει η απαγορευμένη ουσία, αλλά και ότι τυχόν χρήση της έχει γίνει
μέρες πριν και όχι εντός των ορίων του ελέγχου ντόπινγκ. Άλλωστε, όπως
ανέφερε, «η τελευταία ουσία που θα έπαιρνε ένας αθλητής για να
ντοπαριστεί θα ήταν η κοκαΐνη, αφού η δράση της διαρκεί περίπου 20 λεπτά
κι έπειτα παρέρχεται».
