11 Απρ 2012

Οι διαιτητές εκπαιδεύονται ενόψει EURO

Οι διαιτητές που θα σφυρίξουν το καλοκαίρι στο EURO θα συναντηθούν στην Βαρσοβία στις 2 Μαΐου προκειμένου να συμμετάσχουν στην εκπαίδευση της ΟΥΕΦΑ. Στο σεμινάριο θα συμμετάσχουν οι διαιτητές, οι βοηθοί, οι αναπληρωματικοί βοηθοί καθώς και τέταρτοι διαιτητές και το οποίο σεμινάριο θα λάβει χώρα από τις 30 Απριλίου έως τις 3 Μαΐου στην πολωνική πρωτεύουσα. Σε κάθε έναν από τους 31 αγώνες σε Πολωνία και Ουκρανία θα υπάρχει μια πλήρης ομάδα από 7 διαιτητές (ο διαιτητής, οι δύο βοηθοί, ο τέταρτος διαιτητής, καθώς και 3 αναπληρωματικοί βοηθοί). Στις 2 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί ανοιχτή προπόνηση των διαιτητών στο γήπεδο “Αγκρικόλα” και οι τηλεοπτικές κάμερες και οι φωτογράφοι θα μπορέσουν να απαθανατίσουν τα πρώτα 20 λεπτά. Στις συνέχεια (11:30) θα ακολουθήσει συνέντευξη Τύπου στο ξενοδοχείο Χίλτον, με τον επικεφαλής διαιτησίας της ΟΥΕΦΑ, Πιερλουίτζι Κολίνα, τους 12 βασικούς διαιτητές και τους 2 τέταρτους διαιτητές από την Πολωνία και την Ουκρανία. Μετά, οι εκπρόσωποι του Τύπου θα έχουν τη δυνατότητα συνέντευξης με τους διαιτητές.