11 Απρ 2012

Πανηγύρισε την νίκη της Λάτσιο με ναζιστικό χαιρετισμό

Το χαιρετισμό του Στέφαν Ράντου προς τον κόσμο της Λάτσιο στη νίκη της ομάδας του κόντρα στη Νάπολι με 3-1, που φάνηκε να έχει ναζιστικό «χρώμα», εξετάζει η ιταλική Ομοσπονδία ποδοσφαίρου. Ο αθλητικός εισαγγελέας Στέφανο Παλάτζι θα αναλύσει τις φωτογραφίες που έχει ήδη στα χέρια του και κατά πάσα πιθανότητα ο Ρουμάνος άσος θα κληθεί σε απολογία, όπως μετέδωσε και το «calciomercato». Ο τεχνικός των «λατσιάλι», Έντι Ρέιχα υπερασπίστηκε τον παίκτη του, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Δεν έχει νόημα να μιλάμε για ναζιστικό χαιρετισμό. Αυτό το παιδί δεν ξέρει καν τι είναι ο φασισμός. Η Λάτσιο είναι πάντα μέσα στην κριτική για τέτοια περιστατικά και δεν μπορώ να καταλάβω για ποιον λόγο γίνεται αυτό». Επίσης, επίσημη θέση πήρε και η Λάτσιο με ανακοίνωσή της στο site της, που ανέφερε πως η χειρονομία του παίκτης της στο τέλος δεν έχει φασιστικό «χρώμα», ενώ συμπλήρωσε ότι έγινε στο πλαίσιο των πανηγυρισμών για τη πολύ σημαντική νίκη κόντρα στη Νάπολι.