11 Απρ 2012

"Οι διαιτητές έκαναν αυτό που έπρεπε στο Χαριλάου"

Για σωστή εφαρμογή του κανονισμού κάνει λόγο ο Πρόεδρος της ΚΕΔ Γιώργος Σαρρής, για την διακοπή του αγώνα Άρη-Αστέρα Τρόπολης, από τον διαιτητή Τριτσιώνη, μόνο που δεν μας είπε γιατί αυτοί δεν εφαρμόστηκαν κατά γράμμα και σε άλλα παιχνίδια με χειρότερα συμβάντα και γιατί γίνεται επιλεκτική η εφαρμογή τους. Πιο συγκεκριμένα ο πρόεδρος της ΚΕΔ τόνισε: "Εφόσον οι διαιτητές εφάρμοσαν τον κανονισμό κατά γράμμα, καλά έκαναν. Πρέπει οι ομάδες να αρχίσουν να προστατεύουν τον εαυτό τους. Μετά την περσινή σεζόν όπου είχαν εντατικοποιηθεί αυτά τα φαινόμενα, είπαμε στους διαιτητές ότι πρέπει πλέον να εφαρμόζεται κατά γράμμα ο νόμος χωρίς... εκπτώσεις. Και πιστεύω ότι φέτος τα φαινόμενα αυτά είναι λιγότερα. Θεωρώ πως από εδώ και στο εξής αυτά τα φαινόμενα θα είναι πολύ λιγότερα. Πλέον πιστεύουμε ότι θα είναι πολύ πιο προσεκτικές οι ομάδες. Η κ. Κουρομπίλια είναι καλά. Οι άνθρωποι του Άρη έχουν κάθε δικαίωμα να προστατεύσουν την ομάδα τους, ωστόσο οι διαιτητές έκαναν κατά γράμμα αυτό που έπρεπε".