Είναι τέτοια η
ζήτηση για ένα εισιτήριο του Final 4 της Ευρωλίγκας, που ακόμη κι ο
Κώστας Καϊμακόγλου ενημερώνει μέσω του προσωπικού του blog ότι δεν
μπορεί να εξυπηρετήσει γνωστούς και φίλους! Αναλυτικά ότι έγραψε στο Blog του. "Καλησπέρα σε όλους…Αυτές
οι μέρες που πέρασαν δεν ήταν οι πιο εύκολες για εμάς. Ερχόμασταν από
μία πολύ δύσκολη σειρά… Η σειρά των play offs είχε πολλά παιχνίδια, πολύ
ψυχοφθόρα και ήταν μεγάλης έντασης, δημιούργησαν μεγάλη σωματική και
ψυχολογική κούραση.... Επειδή αρκετοί
ρωτούν, θα σας πω πως είναι φυσιολογικό όλοι στην άκρη του μυαλού μας να
έχουμε το παιχνίδι με την ΤΣΣΚΑ Μόσχας. Όλοι όμως είμαστε επαγγελματίες
στην ομάδα και ξέρουμε ότι θα πρέπει να προχωρήσουμε βήμα-βήμα ως εκεί.
Θα πρέπει να μείνει στην άκρη του μυαλού, να περιορίζεται στη σκέψη μας
και να σκεφτόμαστε αυτά που προηγούνται αρχής γενομένης από τα
προημτελικά του ελληνικού πρωταθλήματος. Κι επίσης (γελώντας) δεν έχω
εισιτήρια! Θα βγάλω ανακοίνωση… Είναι πολύς ο κόσμος που θέλει να
ταξιδέψει στην Πόλη, μας πλησιάζουν ακόμη κι εμάς για εισιτήρια! Ξέρουμε
καλά ότι οι φίλοι του Παναθηναϊκού θα είναι εκεί. Να ευχηθώ
ολόψυχα σε όλους αυτές τις μέρες να βρεθούν με τις οικογένειές τους, με
αγαπημένα τους πρόσωπα. Καλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση και πάνω από όλα με
υγεία! Τις καλύτερες ευχές!!! Κώστας"
Πηγή: basketnet.gr
