12 Απρ 2012

"Ούτε στον εχθρό μου δεν εύχομαι να περάσει ό,τι πέρασα"

Η μεγάλη είδηση από το παιχνίδι του Ολυμπιακού με τον Ηλυσιακό, ήταν η επιστροφή του Παναγιώτη Βασιλόπουλου στα παρκέ, έπειτα από σχεδόν 15 μήνες. Ο έλληνας φόργουορντ μπήκε στο 32'59'' και ένα λεπτό αργότερο σκόραρε κιόλας, ξεσηκώνοντας τους πάντες στον ερυθρόλευκο πάγκο. Ο Βασιλόπουλος, βέβαια, βρίσκεται ακόμα πολύ μακριά από το να είναι έτοιμος να βοηθήσει ουσιαστικά την ομάδα του (μπήκε αφού ο Ολυμπιακός βρισκόταν ήδη στο +16), όμως η παρουσία του στην πεντάδα ήταν πολύ σημαντική για τον άτυχο φόργουορντ, που έχει ταλαιπωρηθεί όσο λίγοι τα τελευταία χρόνια. «Ούτε στον εχθρό μου δεν εύχομαι να περάσει ότι εγώ», δήλωσε ο Παναγιώτης Βασιλόπουλος, μετά την επιστροφή του στην δράση ύστερα από 14 μήνες αποχής και ομολόγησε ότι ένιωσε: «Σαν να ξεκίνησα σήμερα να παίζω μπάσκετ πρώτη φορά στην ζωή μου». «Ήταν πολύ όμορφο και περίεργο το συναίσθημα να μπαίνω πάλι στο παρκέ σε επίσημο αγώνα», είπε ο Πυργιώτης φόργουορντ του Ολυμπιακού και επισήμανε ότι: «Το τι πέρασα το γνωρίζουμε εγώ και η οικογένεια μου μόνο. Ήταν πολύ δύσκολες στιγμές. Χαίρομαι, που είμαι εδώ και μπορώ να βοηθήσω την ομάδα μου να πετύχει τους στόχους της».«Θέλουμε το πρωτάθλημα», τόνισε ο Βασιλόπουλος και για τον αγώνα με τον Ηλυσιακό σχολίασε ότι: «Ήταν ένα ματς, που θέλαμε να νικήσουμε για να είμαστε σίγουρα πρώτοι και να έχουμε το πλεονέκτημα έδρας στα πλέι οφ. Κάναμε κακό ξεκίνημα, βελτιωθήκαμε στο δεύτερο ημίχρονο. Εκεί φάνηκε η διαφορά ποιότητας και του πάγκου που έχουν οι δύο ομάδες και ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι και στα επόμενα ματς και στα πλέι οφ. Σε κανέναν δεν αρέσει να παίζει σε άδειο γήπεδο». Η Μαρία Τσουρή παρακολούθησε σε απόσταση... αναπνοής την επιστροφή του Παναγιώτη Βασιλόπουλου στη δράση και μάλλον αυτό ήταν το καλύτερο ψυχολογικό δώρο εν όψει του ερχομού του παιδιού τους.