11 Απρ 2012

Στα μαλακά ο Άρης που θα "μαυρίσει" τους πολιτικούς

Τελικά στα μαλακά έπεσε ο Άρης, πιο μαλακά δεν γινότανε, αφού η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή της Super League, αποφάσισε να συνεχιστεί ο αγώνας από το λεπτό που διακόπηκε, ενώ τιμώρησε τους Θεσσαλονικιούς με μία αγωνιστική και 50.000 ευρω πρόστιμο.Η διοργανώτρια αρχή στάθηκε στο ότι η βοηθός Χρύσα Κουρομπύλια δήλωσε κόλλημα όχι λόγω του μπουκαλιού που δέχθηκε, αλλά για ψυχολογικούς λόγους. Ωστόσο νωρίτερα ο εκτελεστικός διευθυντής του Άρη, Γιάννης Κόντης, τάχθηκε κατά των πολιτικών που έσπευσαν να προδικάσουν την απόφαση για τον Άρη μετά τη διακοπή του ματς με τον Αστέρα Τρίπολης,  κατά την απολογία της ομάδας και συγκεκριμένα κατά όσων είπαν  ο Πάνος Μπιτσαξής και ο Παύλος Γερουλάνος: «Θεωρώ απαράδεκτο να βγαίνει ο πολιτικός προϊστάμενος και με τον τρόπο του να προδικάζει μία απόφαση. Είναι παρέμβαση. Οι πολιτικοί που δεν εμφανιζόταν έσπευσαν. Να αναλογιστούν ότι έχουμε εκλογές σε λίγο καιρό και από τον κόσμο του Άρη θα φάνε “μαύρο”. Μένουν 10 μέρες για τις εκλογές και ο Άρης είναι από μόνος του ένα κόμμα, έχει περισσότερο κόσμο από το κόμμα που εκλέγεται πρώτο. Δεν αποτείνονται σε ηλίθιους και αποτείνονται στον κόσμο του Άρη που θυμάται. Ο Άρης δεν ζητά εύνοια στην απονομή του δικαίου». Ενθυμούμενος παλιότερες περιπτώσεις, ανέφερε: «Είδα σε παιχνίδι τον κ. Βαλβέρδε να δέχεται 10 μπουκάλια στην πλάτη του και να μην διακόπτεται. Θεωρούνται αξιωματούχοι αγώνα και δεν διακόπτονται παιχνίδια. Κάποιος σε ένα παιχνίδι χτύπησε τον Κωνσταντινέα καθώς πήγαινε στα αποδυτήρια και ήρθε και αθωώθηκε. Καταδικάζουμε την ηλίθια ενέργεια κάποιου αλλά δεν θέλουμε να κάνουμε την τρίχα τριχιά. Αν ο διαιτητής είχε πει το διακόπτω γιατί έτσι το είδα καλώς. Αλλά η φαρσοκωμωδία που έγινε με την εκκένωση σε χρόνο ρεκόρ είναι κάτι το οποίο βλέπω πρώτη φορά». Πάντως αποδείχτηκε πως οι Αρειανοί είχαν καλούς δικηγόρους.