Ζήτημα τιμής
θεωρούν στον Ολυμπιακό τη δικαίωσή τους στην καταγγελία κατά του Ηρακλή που
έχουν καταθέσει στην Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού σχετικά με την
αδειοδότηση του «γηραιού» στο τρέχον πρωτάθλημα. Το ζήτημα απασχόλησε τη διοίκηση του Ερασιτέχνη, η
οποία αποφάσισε όχι μόνο να υποστηρίξει την καταγγελία που έχει κάνει στην ΕΕΑ
για την εγκυρότητα της συμμετοχής του Ηρακλή στο πρωτάθλημα 2011-12 αλλά και να
κάνει προσφυγή ακόμα και στο ΑΣΕΑΔ. Η καταγγελία του Ολυμπιακού που είχε
υποστηριχθεί και από την ΕΑΠ, η οποία βρίσκεται στα πρόθυρα διάλυσης, θα
εκδικαστεί από την ΕΕΑ στη συνεδρίασή της που είναι προγραμματισμένη 24
Απριλίου. Ο Ολυμπιακός
υποστηρίζει πως κακώς δόθηκε άδεια στον Ηρακλή για να αγωνιστεί στο πρωτάθλημα
από τη στιγμή που δεν είχε φορολογική ενημερότητα λόγω του χρέους των 18 εκατ.
ευρώ. Το εντυπωσιακό είναι πως ο Ολυμπιακός
δεν θα έχει αγωνιστικό όφελος, καθώς έχει αποκλειστεί από τους τελικούς. Ακόμα,
δηλαδή, και να αποβληθεί ο Ηρακλής από το πρωτάθλημα ο Φοίνικας Σύρου είναι ο
φιναλίστ του τελικού και ο δεύτερος της κανονικής περιόδου. Βέβαια, εάν η ΕΕΑ
οδηγήσει σε μηδενισμό ή αποβολή τον Ηρακλή, οι εξελίξεις είναι βέβαιο πως θα
βγουν εκτός ελέγχου και το πρωτάθλημα ίσως και να μην τελειώσει στα γήπεδα,
αλλά στις δικαστικές αίθουσες όπως είχε γίνει και πριν από λίγα χρόνια και με
το πρωτάθλημα κολύμβησης που πήρε ο Εθνικός έπειτα από απόφαση του ΑΣΕΑΔ που
δικαίωσε τον Ολυμπιακό.
Πηγή: Goal
