Όλες τις ελπίδες της πλέον έχει στρέψει η ΑΕΚ στον Νίκο Νοτιά,
προκειμένου να συγκεντρώσει το απαιτούμενο για την αδειοδότηση της UEFA
ποσό. Όσον αφορά τους διακανονισμούς της πρώτης φάσης, ο Ανδρέας Δημητρέλος,
όπως ισχυρίζεται έχει μαζέψει κατά το ήμισυ το ποσό των 250.000 ευρώ που
απαιτείται για να ολοκληρωθούν και αυτό που απομένει είναι να δούμε αν
θα τηρήσει τη δέσμευσή του προς τον Μάκη Κασνακίδη για να συγκεντρώσει το
υπόλοιπο ποσό. Τα χρέη της «κιτρινόμαυρης» ΠΑΕ έρχονται το ένα πίσω απ’ το άλλο και
εκτός των οφειλών στην εφορία αλλά και προς τους παίκτες (για την
δεύτερη φάση της αδειοδότησης), πρέπει να τακτοποιηθεί αρχικά η πρώτη.
Βασική προϋπόθεση για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος είναι τα 250.000
ευρώ, που ουσιαστικά καλύπτουν τις οφειλές σε Μαϊστόροβιτς, Γιάχιτς,
Χέρσι αλλά και Πανθρακικό. Με την αποπληρωμή αυτού του ποσού «κλείνει»
ουσιαστικά ο φάκελος που έχει αποσταλεί στην UEFA. Κι εδώ έρχεται να βοηθήσει, αν τελικά το αποφασίσει, ο Νίκος Νοτιάς, ο
οποίος σύμφωνα με πληροφορίες δεσμεύτηκε σε συνομιλία του με τον άλλο
μεγαλομέτοχο των Supporter, Μάκη Κασνακίδη, ότι θα βρει τα 120.000 ευρώ
που υπολείπονται. Όπως έχει διαρρεύσει από προσωπικές συζητήσεις, τα
130.000 ευρώ (από τα 250.000) έχει συγκεντρώσει ο Ανδρέας Δημητρέλος. Όλον αυτόν τον καιρό η «Ένωση» έχει καταβάλει υπεράνθρωπες προσπάθειες
για να μαζέψει το ποσό που θα της εξασφαλίσει την περιβόητη αδειοδότηση
και είναι κρίμα να την χάσει για ένα τέτοιο ποσό. Άλλωστε για
μεγαλομέτοχο, όπως ο Νίκος Νοτιάς, δεν είναι και «υπερβολικό» το ποσό
(420.000) που καλείται να συνεισφέρει για να πάρει η ομάδα του την
αδειοδότηση.
Πηγή: sportday.gr
