14 Απρ 2012

Σταματιάδης:"Απευθύνω έκκληση στον Μελισσανίδη"

Ο παλαίμαχος άσος της ΑΕΚ, Ανδρέας Σταματιάδης με δηλώσεις του έκανε έκκληση στον Δημήτρη Μελισσανίδη να συμπράξει για τη σωτηρία της Ένωσης. Τα 88 της χρόνια γιορτάζει η ΑΕΚ από την ίδρυσή της  και με αφορμή το συγκεκριμένο γεγονός, μίλησε στον Sentra FM. Μεταξύ άλλων, έκανε έκκληση στον Δημήτρη Μελισσανίδη να συμπράξει για τη σωτηρία της ΑΕΚ και να τη βγάλει από τη δύσκολη θέση στην οποία βρίσκεται. «Πιστεύω ότι υπάρχουν οι άνθρωποι που δεν θα αφήσουν την ΑΕΚ να πιάσει πάτο. Οι πρωτοβουλίες του Ντέμη  έχουν αντίκρισμα. Είναι ο άνθρωπος που συμπαραστάθηκε στις δύσκολες στιγμές της ΑΕΚ. Ψάχνει να βρει οριστική λύση στο πρόβλημα της ΑΕΚ. Πρέπει να του το αναγνωρίσουμε. Ξέρω ότι ο Μελισσανίδης είναι από τους μεγαλύτερους ΑΕΚτζήδες κι έχει βοηθήσει άπειρες φορές την ομάδα. Αυτή τη στιγμή δεν ξέρω τι ακριβώς σκέφτεται και πως το αντιμετωπίζει. Απευθύνω έκκληση προς τον φίλο μου, Δημήτρη. Ας ξεχάσει κάποιες πικρίες, δικαιολογημένες ή όχι, που έχει, να συμπράξει με τον Ντέμη και να φτιάξουν την μεγάλη ομάδα που θέλει. Το βασικότερο για μένα είναι ότι και οι δύο είναι ΑΕΚτζήδες. Ξέρω πόσο πικραμένοι είναι οι φίλαθλοι της ΑΕΚ, όμως μπορούν να σώσουν την ομάδα. Μπορούν να έρθουν στο γήπεδο, τους έχει ανάγκη η ομάδα και πρέπει να της συμπαρασταθούν όλοι».