14 Απρ 2012

Ανάσες στο Ντουμπάι για Σιμάο και Καλάθη

Στο Ντουμπάι θα περάσουν τις γιορτές του Πάσχα δυο παίκτες του Παναθηναϊκού οι οποίοι όμως αγωνίζονται σε δυο διαφορετικά τμήματα του συλλόγου. Συγκεκριμένα οι Σιμάο Μάτε Τζούνιορ και Νικ Καλάθης επέλεξαν να περάσουν αυτές τις λίγες μέρες στην κοσμοπολίτικη χώρα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Τόσο ο Σιμάο όσο και ο Καλάθης ταξίδεψαν την Πέμπτη το απόγευμα με προορισμό το Ντουμπάι και αναμένεται να επιστρέψουν μέχρι την Δευτέρα το μεσημέρι καθώς αμφότεροι έχουν προπονήσεις με τα τμήματα του Τριφυλλιού.
Πηγή: peasinanea.gr