19 Μαρ 2012

"Αναρωτιέμαι γιατί το ποδόσφαιρο αρέσει στον κόσμο"

"Το ελληνικό ποδόσφαιρο είναι για εσάς, πρέπει να κάνετε καλά πράγματα για να γίνει καλύτερο. Δεν είναι η δουλειά μου να παραδώσω μαθήματα γι' αυτά τα πράγματα. Εγώ είμαι εδώ για να απαντήσω για το ποδόσφαιρο".Είπε ο Βαλβέρδε μετά το...ματς και συμπλήρωσε: "Πολλές φορές αναρωτιέμαι, όχι μόνο για τον εαυτό μου αλλά και για τους παίκτες, γιατί το ποδόσφαιρο αρέσει στον κόσμο. Αυτό είναι το ποδόσφαιρο. Η αλήθεια είναι πως αυτά τα πράγματα έχουν σχέση με την κακή οικονομική κατάσταση των Ελλήνων και επηρεάζει την εικόνα και στα γήπεδα. Δεν μου αρέσει καθόλου που χρησιμοποιούν αυτόν τον κόσμο, που είναι άνεργος και έχει προβλήματα, για να γίνουν αυτά τα πράγματα".
Ο αρχηγός του Παναθηναϊκού Γιόσου Σαριέγκι δήλωσε: "Αυτό δεν είναι ποδόσφαιρο. Το ελληνικό ποδόσφαιρο έχει πέσει πολύ χαμηλά. Δεν είναι μόνο το σημερινό. Έχουμε δει πράγματα που δεν ανήκουν στο ποδσόφαιρο και πρέπει να σταματήσουν. Δεν ξέρω ποιοι έχουν την ευθύνη, αλλά θα πρέπει να σταματήσει αυτό που συμβαίνει τις επόμενες ημέρες, τους επόμενους μήνες, τα επόμενα χρόνια, δεν ξέρω. Θα θέλαμε να τελειώσουμε το παιχνίδι γιατί δεν ξέραμε τι μπορεί να συμβεί. Δεν είναι κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στα πέντε χρόνια που είμαι εδώ. Είμαι πολύ απογοητευμένος".
Βαρύς θα πέσει ο πέλεκυς για τον Παναθηναϊκό μετά την οριστική διακοπή του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ. Οι "πράσινοι" κινδυνεύουν με αφαίρεση βαθμών από το τρέχον και το επόμενο πρωτάθλημα, ενώ το ντέρμπι θα κατοχυρωθεί υπέρ του Ολυμπιακού με σκορ 3-0. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το άρθρο 21 του ΚΑΠ, η οριστική διακοπή εις βάρος του Παναθηναϊκού θα φέρει αφαίρεση 3 βαθμών εφέτος και 2 την επόμενη χρονιά. Επίσης, ο Παναθηναϊκός θα μηδενιστεί και το ντέρμπι θα κατοχυρωθεί υπέρ του Ολυμπιακού με σκορ 3-0. Παράλληλα οι "πράσινοι" θα τιμωρηθούν με αποκλεισμό έδρας από μία έως δύο αγωνιστικές, ενώ θα υπάρξει και βαρύ πρόστιμο.