13 Φεβ 2016

Στο Ιράν μιλάνε για την Ελλάδα και το Euro 2004

Για τους λόγους που τον οδήγησαν στην απόφαση να «μετακομίσει» στο Ιράν ως τεχνικός διευθυντής της Ραχ Αχάν μίλησε ο Γιάννης Τοπαλίδης στην Εφημερίδα Ανεξαρτησία. Αναλυτικά:
Πως έγινε η πρόταση και πήγες στο Ιράν;«Κάποιος μάνατζερ που γνωρίζω καλά μου το είχε προτείνει. Εγώ το σκέφτηκα, ενημερώθηκα πως έχει η κατάσταση στο Ιράν και στην Τεχεράνη και απάντησα θετικά. Ρώτησα και ανθρώπους που δούλεψαν εδώ και μου είπαν καλά λόγια. Ήρθα στην Τεχεράνη, μίλησα με τον μεγαλομέτοχο της ομάδας, ο οποίος μου έκανε πολύ καλή εντύπωση. Η συμφωνία είναι μέχρι αρχές Μαΐου». Πως σε αντιμετωπίζουν εκεί; «Πολύ καλά. Οι άνθρωποι της ομάδας μου συμπεριφέρθηκαν με τον καλύτερο τρόπο. Δίνουν πολύ μεγάλη αξία στο EURO πήρε η Ελλάδα. Οι άνθρωποι της ομάδας είναι εντυπωσιασμένοι από αυτό που πετύχαμε. Η Ιρανική τηλεόραση χαρακτηριστικά, κάνει αφιερώματα για την Εθνική που πήρε το EURO το 2004. Το δεξί χέρι του μεγαλομετόχου είναι πολύ εντυπωσιασμένος από αυτό που κατάφερε η Εθνική. Χαρακτηριστικά μου είπε πως δεν το πετύχατε αυτό με την Ισπανία, αλλά με την Ελλάδα και αυτό τους εντυπωσιάζει πολύ». Η συμφωνία σας είναι να αναλάβεις μόνο το πόστο του τεχνικού διευθυντή; «Ο μεγαλομέτοχος ήθελε να αναλάβω και προπονητής και τεχνικός διευθυντής, αλλά εγώ του είπα να μείνω σαν τεχνικός διευθυντής μέχρι τον Μάιο. Και από εκεί και πέρα βλέπουμε. Να μάθω και καλυτερα την ομάδα». Πως είναι το επίπεδο του Ιρανικού πρωταθλήματος; «Το επίπεδο του ποδοσφαίρου δεν είναι και πολύ υψηλό, αλλά οι τοπ ομάδες της κατηγορίας, όπως η Περσέπολις είναι αλλιώς. Είναι μια πολύ καλή ομάδα. Μην ξεχνάμε πως οι Ιρανοί είχαν πρώτης κλάσης παίκτες και στην Μπουντεσλίγκα. Όπως είναι ο Άλι Ντάι, ο Μαγκνταβίκια, ο Καρίμι και ο Χασεμιάν. Δύο από αυτούς μάλιστα είχαν παίξει και στην Μπαγερν Μονάχου».