8 Φεβ 2016

Ο Φαν Χάαλ δεν πιστεύει αυτά που ακούει για τον Μουρίνιο

Ο Λούις Φαν Γκαλ δεν πιστεύει ότι υπάρχει επαφή μεταξύ του Μουρίνιο και της ομάδας του, και δήλωσε χαρακτηριστικά: "Όταν γράφονται τόσες ανοησίες για μένα, δεν μπορώ να πιστέψω ότι υπάρχει ήδη σχέση ανάμεσα στον Μουρίνιο και τη United". O 64χρονος τεχνικός, που έχει ακόμα ένα χρόνο στο συμβόλαιό του με την ομάδα του Μάντσεστερ και επιμένει ότι θέλει να παραμείνει μέχρι τη λήξη του, πρόσθεσε: "Δεν το πιστεύω γιατί έχω δει τι γίνεται τους τελευταίους δύο μήνες και ήταν δύσκολο για μένα, τη γυναίκα μου, τα παιδιά μου, τα εγγόνια μου και τους φίλους μου να το αντιμετωπίσουμε.
Έτσι είναι ο κόσμος του ποδοσφαίρου σήμερα. Είναι κρίμα, αλλά έτσι είναι". Από την πλευρά του, ο Ζοζέ Μουρίνιο, δεν έχει πει κάτι συγκεκριμένο για την Μanchester United, ξεκαθάρισε όμως ότι επιθυμεί να παραμείνει στην Αγγλία. "Αυτή τη στιγμή δεν ξέρω πού θα με πάει το ποδόσφαιρο, γιατί με το ποδόσφαιρο ποτέ δεν ξέρεις. Όμως ως οικογένεια, το σπίτι μας θα είναι στο Λονδίνο" είπε χαρακτηριστικά και συμπλήρωσε: "Δεν μου αρέσει να μη δουλεύω. Μπορώ να έχω την οικογένειά μου, τους φίλους μου, την ήσυχη ζωή που επίσης μου αρέσει, αλλά μπορώ να έχω και το ποδόσφαιρο. Μπορώ να τα έχω όλα μαζί και δε χρειάζεται να εγκαταλείψω το ένα από τα δύο. Για να είμαι πλήρως ευτυχισμένος, τα χρειάζομαι όλα, οπότε επιστρέφω στο ποδόσφαιρο. Νομίζω ότι είναι το φυσικό μου καταφύγιο. Δουλεύω από τότε που θυμάμαι και ως προπονητής από το 2000."