28 Απρ 2015

Σίλντενφελντ:"Γιατί όχι στη Ντιναμό Ζάγκρεμπ;"

Ο Γκόρντον Σίλντενφελντ εξήγησε τους λόγους που τον οδήγησαν στην απόφαση να αποδεχτεί την πρόταση της Ντινάμο Ζάγκρεμπ απορρίπτοντας αυτή του Παναθηναϊκού. Ο Κροάτης στόπερ μιλώντας στην κροατική έκδοση της ιστοσελίδας goal.com δήλωσε χαρακτηριστικά: «Όλοι με ρωτούν συνεχώς γιατί γυρίζω στην Κροατία και στη Ντινάμο στα καλύτερά μου ποδοσφαιρικά χρόνια. Τους απαντώ ‘‘γιατί όχι;’’. Είναι ένας σύλλογος με μεγάλη ιστορία, παίζει κάθε χρόνο στην Ευρώπη, Θεού θέλοντος στο Champions League και αν όχι έστω στο Europa League. Αποφάσισα να γυρίσω στην ομάδα μου. Δεν βλέπω την ώρα να παίξω στην Ευρώπη. Έχω μεγάλο κίνητρο να βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ». Αναφορικά με τον Παναθηναϊκό ο «Σίφο» είπε: «Φέρνω εμπειρία, κάτι ανεκτίμητο στο σημερινό ποδόσφαιρο που δεν αγοράζεται με χρήματα και κανείς δεν μπορεί να διδάξει. Νομίζω ότι έχω μεγάλη εμπειρία να βοηθήσω τη Ντινάμο στην Ευρώπη. Προσδοκούμε στη συμμετοχή μας στο Champions League, κάτι που δεν είναι εύκολο και μπορεί να βρίσκεται πάνω από τις δυνατότητες της Ντινάμο αυτή τη στιγμή. Συνέβη και στον Παναθηναϊκό τα προηγούμενα χρόνια. Ο Παναθηναϊκός είναι ένα μείγμα εμπειρίας και νιάτων, ενώ ο Ολυμπιακός είναι όπως η Ντινάμο που βάζει χρήματα στην ομάδα. Παρ’ όλα αυτά τρεις φορές στα τελευταία τέσσερα ματς, έχασε από εμάς». Ερωτηθείς για μια ενδεχόμενη επιστροφή του Ντάνιελ Πράνιτς στην Κροατία ο Σίλντενφελντ ήταν ξεκάθαρος: «Μου είπε “Είσαι τρελός και γυρίζεις; Ξέρεις τι έγραφαν αυτοί για σένα;”. Όταν τον ρώτησα αν θα με ακολουθήσει μου απάντησε “Όχι. Οι δημοσιογράφοι φταίνε γι’ αυτό’’».