28 Φεβ 2015

Ο Ριμπερί θέλει να γίνει...γερμανός πολίτης!

Το κεφάλαιο εθνική Γαλλίας έχει κλείσει οριστικά για τον Φρανκ Ριμπερί, ο οποίος εμφανίζεται απογοητευμένος από τους ανθρώπους των «τρικολόρ», ενώ δεν αποκλείει στο μέλλον να πάρει την γερμανική υπηκοότητα. «Με την Γαλλία "τελείωσα". Για δύο χρόνια έκανα τα πάντα για να παίξω στο Mundial. Η Γαλλία πήγε στην Βραζιλία, εξαιτίας μου. Αλλά όλο αυτό είναι στο παρελθόν. Είμαι πολύ απογοητευμένος με ό,τι έγινε», ανέφερε ο άσος της Μπάγερν Μονάχου, ο οποίος εμφανίστηκε θετικός στο ενδεχόμενο να δηλώνει μελλοντικά… Γερμανός πολίτης, λέγοντας: «Γιατί όχι; Μπορώ να φανταστώ να μείνω στο Μόναχο και μετά το τέλος της καριέρα μου. Έχω αγοράσει ένα πολύ ωραίο σπίτι, νιώθω καλά εδώ, μου αρέσει η νοοτροπία. Τα παιδιά μου τα πάνε καλά στο σχολείο, έχουν Γερμανούς φίλους. Ο γιος μου ο Σαίφ γεννήθηκε εδώ, μπορεί να παίξει μια μέρα για την Γερμανία». Όπως φαίνεται, η αγάπη που τρέφει ο Γάλλος μεσοεπιθετικός για τους Βαυαρούς, είναι ικανή να τον κάνει να… αλλαξοπιστήσει. Έτσι κι αλλιώς, το πρώτο βήμα έχει, ήδη, γίνει για τον 31χρονο επιτελικό μέσο, καθώς - όπως έχει δηλώσει - δεν πρόκειται να φορέσει ξανά την φανέλα του αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος της χώρας του. Μένει να δούμε, αν θα αλλάξει και τα… χαρτιά του.