31 Οκτ 2014

"Δεν μου λείπει η Μάλτα, η Ελλάδα έγινε το σπίτι μου"

Με τα καλύτερα λόγια μίλησε ο Αντριου Χογκ για την Καλλονής, χαρακτηρίζοντας την ομάδα της Μυτιλήνης σοβαρό σύλλογο με υψηλές προσδοκίες. Παράλληλα, ο 29χρονος τερματοφύλακας τόνισε ότι η χώρα μας "έχει γίνει σπίτι μου". Αναλυτικά όσα είπε ο γκολκίπερ από την Μάλτα στην επίσημη ιστοσελίδα της UEFA: Που οφείλονται οι εξαιρετικές σου εμφανίσεις μέχρι στιγμής φέτος; "Η Καλλονή είναι ένας σοβαρός σύλλογος με υψηλές προσδοκίες. Η διοίκηση πήρε τους σωστούς παίκτες το καλοκαίρι και δημιούργησε το κατάλληλο κλίμα στην ομάδα για να πετύχει του στόχους της. Εβδομάδα με την εβδομάδα, προπονούμαστε καλά και δουλεύουμε σκληρά. Αυτό φαίνεται και στους αγώνες μας. Προσωπικά, είμαι χαρούμενος στην Λέσβο. Ο σύλλογος πιστεύει σ’ εμένα και πιστεύω πως του το ανταποδίδω στο γήπεδο". Πήγες στην Καλλονή το 2013 μετά από ένα πέρασμα στην Κύπρο. Πως κατάφερες να εγκλιματιστείς στο ελληνικό ποδόσφαιρο; "Το ελληνικό και το κυπριακό πρωτάθλημα είναι σχεδόν ίδια. Δε μου πήρε πολύ χρόνο να προσαρμοστώ μετά τη φυγή μου. Πέρασα τέλεια στην Κύπρο. Αγάπησα το κάθε λεπτό που αγωνίσθηκα εκεί". Εχεις δει τον εαυτό σου να παίρνει μεταγραφή σε μία από τις μεγάλες ελληνικές ομάδες; "Θα ήταν λάθος μου να κοιτάξω από τώρα το μέλλον. Αυτή την στιγμή, το μόνο που σκέφτομαι είναι να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για την ομάδα μου. Είμαι χαρούμενος στην Καλλονή και ο σύλλογος αξίζει να βρίσκεται μαζί με τους κορυφαίους του ελληνικού ποδοσφαίρου". Σου λείπει η πατρίδα σου; "Για να είμαι ειλικρινής, δε μου λείπει τόσο πολύ η Μάλτα. Επιστρέφω σε αυτήν αρκετά συχνά, όταν αγωνίζομαι για την εθνική ομάδα. Η σύντροφός μου και η κόρη μου ζουν μαζί μου στην Λέσβο, επομένως η Ελλάδα έχει γίνει το σπίτι μου".