2 Σεπ 2014

Τσεχ:"Δεν έχω λόγο να μαζέψω τα πραγματα μου και να φύγω"

Ο Πετρ Τσεχ μίλησε σε Μέσο της πατρίδας του για το γεγονός ότι μετά από μια δεκαετία έπαψε να είναι ο βασικός τερματοφύλακας της Τσέλσι, χάνοντας την θέση του από τον Τίμπο Κουρτουά. Ο Τσέχος δήλωσε ότι αυτό που ζει είναι κάτι καινούργιο για εκείνον, αλλά ξεκαθάρισε ότι δεν έχει κανέναν λόγο να πανικοβληθεί και να φύγει από τους «μπλε». «Είμαι παίκτης της Τσέλσι, με την οποία έχω ακόμα δυο χρόνια συμβόλαιο. Στο ποδόσφαιρο, δεν μπορείς να προβλέψεις τίποτα και τίποτα δεν είναι τέλειο. Είμαι στον σύλλογο 10 χρόνια, αλλά αυτή είναι μια νέα κατάσταση για εμένα. Τα πρώτα τρία ματς δεν μπορούσα να βοηθήσω την ομάδα, αλλά δεν έχω λόγο να πανικοβληθώ να μαζέψω τα πράγματα μου και να φύγω», δήλωσε ο ίδιος στην τσέχικη ιστοσελίδα «Sport.cz».