17 Σεπ 2014

Στις επάλξεις ο Φαν Μπάστεν παρά τα προβλήματα υγείας του

Η αγάπη του για το ποδόσφαιρο δεν άφησε για πολύ καιρό μακριά από τους πάγκους τον Μάρκο Φαν Μπάστεν. Ο Ολλανδός επιστρέφει στο τεχνικό τιμ της Αλκμααρ, παρά τα καρδιακά προβλήματα που αντιμετωπίζει. Βέβαια, ο Φαν Μπάστεν δεν θα είναι πρώτος προπονητής, αλλά άμεσος συνεργάτης του διαδόχου του Αλεξ Παστούρ. Οι δύο πλευρές συμφώνησαν από κοινού σε αυτή την «ανταλλαγή ρόλων» (Παστούρ ήταν άμεσος συνεργάτης του Φαν Μπάστεν), προκειμένου ο 46χρονος να μην επιβαρύνει παραπάνω στην υγεία του. "Παρατήρησα πως όλα αυτά τα χρόνια η δουλειά του πρώτου προπονητή μου δημιουργεί πολύ σωματική και πνευματική κούραση. Γι’ αυτό και ήθελα να ήμουν ειλικρινής τόσο απέναντι στον εαυτό μου, όσο και στην Αλκμααρ. Ηθελα να συνεχίσω να βρίσκομαι στις προπονήσεις της ομάδας, αλλά όχι ως πρώτος κόουτς. Μετά από συζητήσεις που κάναμε, βρήκαμε την κατάλληλη λύση. Είμαι χαρούμενος με το νέο μου ρόλο ως βοηθός του Αλεξ", ήταν η τοποθέτηση του Φαν Μπάστεν, του οποίου το νέο συμβόλαιο με την Αλκμααρ θα ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2016.