21 Αυγ 2014

Ο Πεδουλάκης νιώθει επιτυχημένος στη Ρωσία

Ο Αργύρης Πεδουλάκης είναι εδώ και αρκετό καιρό ο νέος προπονητής της Ούνιξ Καζάν, με τον Έλληνας τεχνικό να παραχωρεί συνέντευξη στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου μιλώντας για τη νέα του ομάδα ενώ δεν παρέλειψε να χαρακτηρίσει το μπάσκετ ως σκάκι... εν κινήσει. «Η Ούνιξ είναι μια πολύ γνωστή ομάδα στην Ευρώπη. Είμαι εντυπωσιασμένος με το κατά πόσο βελτιώνεται κάθε χρόνο. Θα έλεγα πως είναι μια πολύ καλή πρόκληση. Ο σύλλογος λειτουργεί με σύγχρονα πρότυπα και έχει συνεχή παρουσία στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, κάτι που είναι πολύ σημαντικό». «Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το ρόστερ που έχουμε. Πήραμε καλούς παίκτες και πλέον πρέπει να δουλέψουμε ώστε να δεθούμε σαν ομάδα». «Θα είναι πρόβλημα οι απουσίες των διεθνών από την προετοιμασία. Ο Ζήσης και ο Καϊμακόγλου θα ενσωματωθούν μόλις μια εβδομάδα πριν την έναρξη των προκριματικών. Οι υπόλοιποι πέντε θα είναι μαζί μας στα τέλη Αυγούστου». «Θεωρώ πως είμαι επιτυχημένος αφού κάνω αυτό που μου αρέσει. Ξεκίνησα να δουλεύω στις χαμηλότερες κατηγορίες και έφτασα μέχρι τον Παναθηναϊκό. Μου αρέσει να προπονώ, να βλέπω τους παίκτες να προοδεύουν, την ομάδα μου να φτάνει σε επιτυχίες. Όταν κάνεις κάτι που αγαπάς καμία μέρα δεν είναι όπως η προηγούμενη. Δουλεύω σε ένα αρκετά έξυπνο άθλημα. Το μπάσκετ είναι σκάκι εν κινήσει». «Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε την Ούνιξ ακόμα πιο επιτυχημένη ομάδα τόσο στη Ρωσία όσο και στην Ευρώπη. Όπως συμβαίνει σε όλα τα αθλήματα όμως έτσι και εδώ θα χρειαστεί υπομονή από τον κόσμο προκειμένου να έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Το μόνο σίγουρο είναι πως θα κάνουμε τα πάντα ώστε να ικανοποιήσουμε τους οπαδούς μας».