22 Μαΐ 2022

Τέλος ο Πασχαλάκης από τον ΠΑΟΚ

Ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης πραγματοποίησε την τελευταία του εμφάνιση με τη φανέλα του ΠΑΟΚ στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας με τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ. Ο Έλληνας τερματοφύλακας σε δηλώσεις μετά το τέλος του παιχνιδιού, αναφέρθηκε στην επόμενη ημέρα, τονίζοντας ότι θέλει να πάει στο εξωτερικό. 
"Τελευταίο ματς όντας προσηλωμένος, το μυαλό μου να βρίσκεται εδώ πέρα και πουθενά αλλού. Από αύριο θα βάλω κάτω τις προτάσεις που έχω, δεν έχω κάνει κάτι μέχρι στιγμής και θα δούμε. ον τελευταίο λόγο τον έχω εγώ και όχι ο ΠΑΟΚ. Φεύγω με ψηλά το κεφάλι, περήφανος για όλα τα παιδιά για τον προπονητή μου και για όλους. Ο ΠΑΟΚ και η Θεσσαλονίκη θα είναι κομμάτι της ζωής μου, δεν μου έχει κάνει πρόταση. Θέλω να πάω στο εξωτερικό να δείξω τι μπορώ να κάνω. Ένα εξάμηνο θα μπορούσα να είχα υπογράψει σε άλλη ομάδα, δε θα μου άρεσε να επιστρέψω ως αντίπαλος του ΠΑΟΚ. Ήρθα ένα παιδί με ξανθά μαλλιά και φεύγω άνδρας. Θέλω να ευχαριστήσω τον ΠΑΟΚ και τον Ιβάν Σαββίδη. Είμαι περήφανος για όσα έχουμε καταφέρει", τόνισε αρχικά ο Πασχαλάκης. Σε ερώτηση για το αν μπορεί να ανατραπεί η κατάσταση είπε: "Ποτέ μην λες ποτέ".