30 Μαΐ 2020

Κι όμως ο Σκόλα δεν νιώθει Αργεντινός

Σε συνέντευξη που παραχώρησε, ο Λουίς Σκόλα είπε πως "δεν νιώθω Αργεντινός", παρά το γεγονός ότι έχει δώσει πολλές μάχες στα παρκέ με τη φανέλα της εθνικής του ομάδας, έχοντας κατακτήσει μετάλλια σε όσες διοργανώσεις συμμετείχε. Εξηγώντας το σκεπτικό του, στο ESPN, ο έμπειρος φόργουορντ είπε πως "δε νιώθω Αργεντινός
γιατί δεν νιώθω ότι ανήκω πουθενά ή νιώθω ότι είμαι παντού" και συνέχισε: "Εξαρτάται πως το βλέπεις. Νιώθω ξεριζωμένος από τις ρίζες μου. Όταν είμαι σε ένα μέρος αρκετό καιρό, είμαι ανήσυχος. Το γεγονός ότι μετακινούμαι συνέχεια είναι κανονικότητα για μένα. Μου είναι δύσκολο να μείνω σε ένα μέρος. Το ψάχνω γιατί θα κάνει καλό στην οικογένεια μου. Η σταθερότητα είναι συνώνυμο με τα πράγματα να πηγαίνουν καλά και να προχωράς μπροστά αλλά επίσης είναι συνώνυμο με την… συνήθεια".