16 Ιαν 2020

Ο Τσάβι δε ήταν έτοιμος για την Μπαρτσελόνα

Η μεγάλη δόξα της Μπαρτσελόνα, Τσάβι Ερνάντες, παραδέχθηκε ότι είχε πρόταση να αντικαταστήσει τον Ερνέστο Βαλβέρδε αλλά την αρνήθηκε. Στις δηλώσεις του εξήγησε το γιατί: "Ναι, δέχθηκα πρόταση από τη Μπαρτσελόνα από τους Ερίκ Αμπιντάλ και Όσκαρ Γκράου, αλλά δεν τη δέχτηκα, επειδή είναι πολύ νωρίς για να προπονήσω τη Μπαρτσελόνα,
αλλά παραμένει όνειρό μου να γίνω προπονητής της Μπάρτσα στο μέλλον", τόνισε χαρακτηριστικά. Ο Τσάβι, όπως αναφέρει η mundodeportivo, συναντήθηκε τρεις φορές με τους ανθρώπους της Μπαρτσελόνα την Παρασκευή, το Σάββατο και την περασμένη Κυριακή στην Ντόχα πριν απορρίψει την πρόταση. "Πρώτα το είπα στην οικογένειά μου και στη συνέχεια στους παίκτες της Αλ Σαντ επειδή παρακολουθούσαν το θέμα. Για τρεις ημέρες δεν ήμουν στην καλύτερη θέση μου, αλλά τώρα είμαι απόλυτα επικεντρωμένος στην Αλ Σαντ", είπε."Λατρεύω τον νέο προπονητή της Μπαρτσελόνα, αγαπώ τον τρόπο εργασίας του και ελπίζω να πετύχει με την ομάδα", πρόσθεσε στην αναφορά του για την πρόσληψη του Κίκε Σετιέν στον πάγκο της Μπαρτσελόνα.