Ο Νταμπίζας ζήτησε αύξηση του μπάτζετ για τον επιθετικό Προβληματίζουν οι συνεχόμενοι τραυματισμοί στην ΑΕΚ Ο Βέρνμπλουμ δεν έκανε το...χατίρι των Σουηδών Τους έχει χρυσοπληρώσει και τους δίνει δανεικούς Από ελευθερο κανάλι η μετάδοση των σπουδαίων αθλητικών γεγονότων;

8 Ιουν 2018

Αυτή είναι η εθνική ομάδα με την μεγαλύτερη εμπορικότητα

Όντας δευτεραθλήτρια Ευρώπης και διαθέτοντας ένα πραγματικά εντυπωσιακό και γεμάτο ταλέντο ρόστερ, η εθνική Γαλλίας απολαμβάνει πολύ υψηλή εμπορικότητα. Αυτό αποδεικνύεται και από το γεγονός πως την τρέχουσα εβδομάδα η Γαλλική Ομοσπονδία έδωσε τα χέρια με κορυφαίες στο είδος τους εταιρείες, που θέλουν να προβληθούν μέσω των Τρικολόρ τόσο στο Μουντιάλ της Ρωσίας όσο και στις διοργανώσεις των επόμενων ετών. Συγκεκριμένα, στο εμπορικό χαρτοφυλάκιο της FFF θα βρίσκονται η «βασίλισσα» των αναψυκτικών και μη αλκοολούχων ποτών Coca-Cola (έως το 2023),
η εκ των ισχυρότερων πολυεθνικών στον τομέα των τροφίμων Mondelēz (θα διαφημίζει τη μάρκες μπισκότων Belin έως το 2021) και ο τραπεζικός κολοσσός Crédit Agricole (έως το 2023). Αξίζει να αναφέρουμε πως και τα τρία deal αποτελούν χορηγικές ανανεώσεις, γεγονός που δείχνει πως οι εταιρείες έκριναν ως εξαιρετικά ωφέλιμη τη σύνδεσή τους με την παρέα των Πογκμπά και Γριεζμάν, αλλά και γενικότερα με το γαλλικό ποδόσφαιρο σε επίπεδο εθνικών ομάδων και ομοσπονδίας.
Πηγή: bigbusiness.gr