10 Ιαν 2014

Καπίνο:"Ακολούθησα το ένστικτο μου και πήγα στον Παναθηναϊκό"

Ο Στέφανος Καπίνο μίλησε στο περιοδικό People, σε μία συνέντευξη με πολλές… αποκαλύψεις! Ο τερματοφύλακας των «πρασίνων» τόνισε ότι σε μικρή ηλικία του τέθηκε το δίλλημα… Παναθηναϊκός ή Ολυμπιακός, αλλά προτίμησε να οδεύσει προς Παιανία πλευρά λόγω και των οπαδικών του προτιμήσεων! Ο νεαρός τερματοφύλακας του «τριφυλλιού» αναφέρθηκε στην στιγμή που τον έκανε να δακρύσει στο γήπεδο και δεν ήταν άλλη από τον τραυματισμό του Νίκου Μαρινάκη στο «Κλεάνθης Βικελίδης».-την επιλογή του Παναθηναϊκού αντί του Ολυμπιακού: «Έπρεπε να επιλέξω αν θα πάω στον Παναθηναϊκό ή τον Ολυμπιακό. Σαφώς και ήταν μια επιλογή που κλήθηκα να κάνω σε παιδική ηλικία, αλλά ακολούθησα το ένστικτό μου. Ήμουν βέβαια Παναθηναϊκός και έπαιξε κι αυτό ρόλο. Πήγα στην ομάδα που αγαπούσα. Είχα δει, επίσης, πως εκεί γινόταν καλύτερη δουλειά. Ήξερα ότι, αν δουλέψω και είμαι συγκεντρωμένος, θα πάω μπροστά». -την περιπέτεια υγείας του Ν. Μαρινάκη: «Νόμιζα ότι ο Νίκος πέθανε. Τρόμαξα από τις αντιδράσεις εκείνων που ήταν κοντά. "Πήγε κι ήρθε" το παιδί. Είναι συγκλονιστικό να βλέπεις ένα τόσο κοντινό σου πρόσωπο σ' αυτή την κατάσταση. Με τον Νίκο ήμασταν μαζί από παιδιά, από τις ακαδημίες. Φοβήθηκα γιατί δεν κουνιόταν. Τρομάξαμε πολύ. Μετά έμαθα ότι είναι καλά και ηρέμησα». -την προοπτική του εξωτερικού: «Θέλω να φύγω στο εξωτερικό, αλλά να είμαι έτοιμος για να παίξω εκεί. Δεν θέλω να φύγω και να παλέψω για να ξαναγυρίσω στην Ελλάδα μετά. Είμαι στον Παναθηναϊκό και είμαι πολύ χαρούμενος. Το περασμένο καλοκαίρι υπήρχε ένα ενδεχόμενο να φύγω, αλλά δεν προχώρησε. Η ζωή του ποδοσφαιριστή είναι πολύ δύσκολη, ειδικά στην Ελλάδα, όπου υπάρχει διπλάσια πίεση. Προκαλούν εντύπωση επίσης οι υπέρογκες αμοιβές των ποδοσφαιριστών, που στην Ελλάδα είναι μύθος. Υπάρχουν ποδοσφαιριστές στην Α' Εθνική που δεν έχουν να φάνε. Κυριολεκτικά. Ευτυχώς ανήκω σε πολύ καλό σωματείο και δεν έχω τέτοιο πρόβλημα. Πολλά δεν μπορεί να καταλάβει ο κόσμος. Όταν χάνει η ομάδα, δεν έχεις την όρεξη να βγεις από το σπίτι σου. Την περίοδο που ζούσα στον Πειραιά, φοβόμουν να βγω. Έχει τύχει να μου πούνε Ολυμπιακοί "τι κάνεις εσύ εδώ;". Έμεινα ψύχραιμος και δεν υπήρξε συνέχεια. Ας είμαστε ρεαλιστές, δεν κάνουμε και το πιο σημαντικό επάγγελμα του κόσμου, αλλά υπάρχουν πολλά που σε επηρεάζουν και είναι ψυχοφθόρα».