6 Ιαν 2014

Παπαδόπουλος:"Δεν φταίνε όλοι οι προπονητές που πέρασαν από τον Άρη"

Ο προπονητής του Άρη, Σούλης Παπαδόπουλος, παραχώρησε συνέντευξη στη Nova και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στη δική του επιστροφή, μετά από έξι μήνες, την οποία περίμενε πώς και πώς. «Εγώ είμαι ένας προπονητής που θέλω να πιστεύω ότι είμαι δίκαιος. Ότι βλέπω μέσα στο γήπεδο, αυτήν την εικόνα έχω στα μάτια μου. Από εκεί και μετά υπάρχουν κάποια παιδιά τα οποία είναι δυο-τρία χρόνια στον Αρη, μην έχοντας καταφέρει να πάρουν κάποια παιχνίδια στα πόδια τους. Δεν πιστεύω ότι φταίνε όλοι οι προπονητές, πρέπει κι αυτοί να καταλάβουν ότι δεν είναι μόνο να φοράμε τη φανέλα του Αρη και να λέμε ότι παίζουμε στον Αρη, αλλά θα πρέπει να το αποδεικνύουμε και μέσα στο γήπεδο. Αν κάποιος προπονητής σ΄ έχει εκτός πλάνων, εσύ, μέσα απ΄ την προπόνηση, θα πρέπει να παλεύεις για τη θέση σου. Βλέπουμε ομάδες που έχουν 30 άτομα και εναλλάσσουν τις ενδεκάδες τους και είναι πάντα φρέσκιες. Θα είναι ευχάριστο για μένα να έχω πολλούς παίκτες και να έχω εγώ τον πονοκέφαλο». Το μήνυμα του Σούλη Παπαδόπουλου στον κόσμο του Αρη για τα επόμενα 17 παιχνίδια του πρωταθλήματος; «Εγώ δεν θα τους πω ούτε να κάνουν υπομονή, ούτε τίποτα. Ακούω συνέχεια να λένε υπομονή ή να βοηθήσει ο κόσμος. Ο μόνος που βοηθούσε και πέρυσι που ήμουν εγώ ήταν ο κόσμος. Εμείς πρέπει να βοηθήσουμε τον κόσμο για να έρθει και αυτός σ΄ εμάς! Διότι ο κόσμος σε βοηθά, όταν βλέπει από σένα την προσπάθεια. Μη κοροϊδευόμαστε και λέμε συνέχεια να μας βοηθήσει και να μας στηρίξει. Τι άλλο να κάνει ο κόσμος του Αρη; Για πέστε μου. Ακόμα και στα Γιάννενα που πήγαμε, μέσα στο κρύο και τον πάγο είχαν έρθει να μας συμπαρασταθούν. Πιστεύω ότι είδαν την προσπάθεια που κάναμε. Σίγουρα θέλουμε τους βαθμούς, γιατί δεν αρκεί μόνο η προσπάθεια και μια καλή εμφάνιση. Σε κάθε παιχνίδι, λοιπόν, θα δίνουμε παραπάνω από το 100%. Ελειπα έξι μήνες και έξι μήνες περίμενα πως θα ξαναμπώ σ΄ αυτό το γήπεδο. Ειλικρινά σας το λέω. Και δεν το λέω για να το πω, το ξέρουν όλοι αυτό».