28 Ιαν 2014

Να γίνει προπονητής σε μια ομάδα θέλει ο Ζιντάν

«Το ποδόσφαιρο στο αίμα του» αποδεικνύει συνεχώς πως έχει ο Ζινεντίν Ζιντάν , ο οποίος μιλώντας στη «L'Equipe» αποκάλυψε το λόγο που ένιωσε την ανάγκη να επιστρέψει στο ποδόσφαιρο, καθώς και τη φιλοδοξία του να αναλάβει σύντομα καθήκοντα πρώτου προπονητή σε κάποια ομάδα. Ο άλλοτε άσος της Γιουβέντους και της Ρεάλ αποφάσισε να απομακρυνθεί από το ποδόσφαιρο μετά την απόσυρσή του το 2006, ωστόσο το 2010 ανέλαβε ρόλο στο τεχνικό τιμ της Ρεάλ κατόπιν αιτήματος του Ζοσέ Μουρίνιο, ενώ τους τελευταίους μήνες είναι βοηθός του Κάρλο Αντσελότι στον πάγκο της «Βασίλισσας». «Ήθελα να επανασυνδεθώ με την ενέργεια και όλα όσα συνοδεύουν το ποδόσφαιρο. Μετά από όσα έχω ζήσει ως παίκτης, ένιωσα ξανά την ανάγκη να είμαι κάθε μέρα `στο πόδι', να νιώθω ξανά αυτή την πίεση. Δεν μετανιώνω που αποσύρθηκα. Πήγαινα κάθε μέρα τα παιδιά μου στο σχολείο και έκανα πολλά πράγματα μαζί τους. Τώρα τα πράγματα έχουν ξεκαθαρίσει στο κεφάλι μου. Έχω συνειδητοποιήσει τι θέλω να κάνω και πώς θέλω να το κάνω. Θέλω να είμαι χρήσιμος στη Ρεάλ, αλλά θέλω κάποια στιγμή να προπονήσω και τη δική μου ομάδα. Έχω πετύχει πολλά ως παίκτης και πλέον θέλω να κάνω το ίδιο και στη δεύτερη καριέρα μου. Θα είμαι ένας φιλόδοξος προπονητής. Η ομάδα μου θα είναι ισορροπημένη αλλά με μια τάση να επιτίθεται. Το ποδόσφαιρο μπορεί να γίνει πολύ απλό και έτσι θέλω να αγωνίζεται η ομάδα μου».