10 Ιαν 2014

Ήθελε τον ΠΑΟΚ αλλά τον "ζέσταναν" οι Τούρκοι

Πρόταση του ΠΑΟΚ για χάρη της Μπούρσασπορ φέρεται να αρνήθηκε ο σταρ της Ντιναμό Ζάγκρεμπ, Σαμίρ σύμφωνα με ρεπορτάζ της κροατικής ιστοσελίδας, «24sata.hr». "Αρνήθηκε τον ΠΑΟΚ, γιατί θέλει να πάει στην Μπούρσασπορ" τονίζεται συγκεκριμένα στο ξεκίνημα ρεπορτάζ που φιλοξενείται στην ιστοσελίδα "24sata.hr" και στη συνέχεια δίνεται ο λόγος στον Σαμίρ. "Ζυγίζω τις προσφορές, θέλω να είμαι προσεκτικός. Δεν χρειάζεται να βιαστώ, υπάρχει χρόνος. Θέλω να είμαι καλά προετοιμασμένος πριν πάρω την απόφασή μου, πρόκειται για το μέλλον της καριέρας μου. Θα πρέπει να είμαι προσεκτικός" είπε αρχικά ο Βραζιλιάνος άσος της Ντιναμό και πρόσθεσε αναφορικά με την πρόταση της Μπούρσασπορ που του προσφέρει 1,8 εκ. ευρώ ετησίως: "Ακόμη ζυγίζω τις προσφορές, υπήρχαν κάποιες που τις αρνήθηκα". Οσον αφορά την προσφορά του ΠΑΟΚ που σύμφωνα με τους Κροάτες ήταν της τάξης του 1,2 εκ. ευρώ ετησίως, ο Σαμίρ επανέλαβε ότι: "Δεν χρειάζεται να βιαστούμε, υπάρχει χρόνος". Προς το τέλος του δημοσιεύματος ο συντάκτης αναφέρει στο μεταξύ ότι: "Ο Βραζιλιάνος θέλει να πάει στην Ελλάδα, αλλά έχει "ζεσταθεί" με την πρόταση της Μπούρσασπορ. Εκτός από τα χρήματα, παίζει ρόλο και το γεγονός ότι προπονητής της Μπούρσασπορ είναι ο Γερμανός, Κρίστοφ Νταούμ, αλλά και πως διαθέτει πολύ καλή ομάδα".