21 Δεκ 2013

Ο Κασίγιας θέλει να μείνει στην Ρεάλ για πολλά χρόνια ακόμα

Πλήρως αφοσιωμένος στη Ρεάλ Μαδρίτης είναι ο Ίκερ Κασίγιας και μιλώντας στο «Antena 3» έβαλε τέλος σε όλα τα σενάρια, σχετικά με μια πιθανή μεταγραφή του είτε τον Ιανουάριο είτε το καλοκαίρι. Ο Κασίγιας δήλωσε ότι θέλει να μείνει τουλάχιστον για τα επόμενα πέντε με έξι χρόνια στην Ρεάλ, αναφέροντας πως είναι η ομάδα της ζωής του. Για το μέλλον του Ισπανού υπήρχαν έντονες φήμες που τον ήθελαν να αποχωρεί από την Ρεάλ, είτε για την Άρσεναλ είτε για την Μάντσεστερ Σίτι, καθώς ο 32χρονος δεν είναι βασικός στην «Βασίλισσα» με τον Ντιέγκο Λόπεθ να είναι η πρώτη επιλογή του Κάρλο Αντσελότι. «Πολλοί άνθρωποι ρωτούν για την κατάσταση μου, όχι μόνο τα τελευταία χρόνια. Κάθε μέρα, φήμες δημιουργούνται και πληροφορίες εμφανίζονται. Ανήκω στην Ρεάλ που είναι η ομάδα της ζωής μου, θέλω να μείνω εδώ. Σήμερα η απόφαση μου είναι να συνεχίσω στην Ρεάλ. Θέλω να κερδίσω το δέκατο, τρόπαια και πρωταθλήματα. Στο μέλλον… θα φύγω, μέσα σε 10 χρόνια. Όταν θα είμαι 38 θα μου κοστίσει περισσότερο. Το μυαλό μου είναι μαύρο σήμερα. Θα δούμε τι θα γίνει σε πέντε με έξι χρόνια. Πρέπει να είσαι προσηλωμένος στην ομάδα σου, για να μπορέσεις να πας και στην Εθνική σου», δήλωσε ο Κασίγιας. Σχετικά με το ότι παραμένει πρώτη επιλογή για τον προπονητή της Εθνικής Ισπανίας, Βιθέντε Ντελ Μπόσκε ο ίδιος δήλωσε ότι του αρέσει ο ανταγωνισμός και θέλει να αποδείξει την αξία του.