18 Οκτ 2013

Τσαρτσαρής:"Μη βγάζουμε τον Πεδουλάκη και τους παίκτες στη σέντρα"

Ο Κώστας Τσαρτσαρής ζήτησε να μην βγούν στη... σέντρα παίκτες και προπονητής μετά την ήττα από τη Λιέτουβος. ''Σήμερα το πρωί σκέφτηκα την κατσάδα που θα ακούσουν οι παίκτες και μάλλον είμαι πιο χαρούμενος που έχω σταματήσει. Τόσα χρόνια στα παρκέ είναι δύσκολο να τα πετάξεις από πάνω σου σε μια νύχτα. Το μπάσκετ είναι η ζωή μου. Προπονητής δεν νομίζω να γίνω, δεν το έχω στο μυαλό μου. Άλλωστε, σταμάτησα για να φύγει αυτή η πίεση. Ίσως εργαστώ με παιδάκια ή βρεθώ στα πέριξ ενός συλλόγου να βοηθήσω. Περιμένω τις προτάσεις...''.Για ποιον λόγο θα έριχνε ο ίδιος κατσάδα στους παίκτες του Παναθηναϊκού: ''Μάλλον για την αμυντική λειτουργία. Χάθηκαν αρκετές προσωπικές μάχες και φάνηκαν πολλά προβλήματα στην weak side. Είναι πολλοί οι 85 πόντοι, ειδικά όταν τους δέχεσαι από τη Λιέτουβος. Αν θες να πας ψηλά πρέπει να περιορίσεις τα σκορ''. Αν λέει κάτι το κακό ξεκίνημα: ''Όταν ξεκινούσαμε καλά κάποια χρονιά, πάντα λέγαμε πολύ νωρίς παίζουμε καλά... Το σημαντικό είναι να είσαι φορμαρισμένος την περίοδο που κρίνονται οι προκρίσεις και οι τίτλοι. Πολλές ομάδες δεν έχουν βρει ακόμα τα πατήματά τους και τη χημεία τους και ο Παναθηναϊκός είναι μία από αυτές. Χρειάζεται λοιπόν λίγη υπομονή από όλους. Μην βγάζουμε τον προπονητή και τους παίκτες στη σέντρα. Να είμαστε επιεικείς''.