Η εμφάνιση του ΠΑΟΚ στην ήττα από την Μέταλιστ στην Τούμπα πέρασε από
το μικροσκόπιο του Ιβάν Σαββίδης και των συνεργατών του. Αυτό που
συμπέραναν πρώτα απ' όλα είναι πώς η ομάδα έχει βελτιωθεί αρκετά σε
σχέση με πέρυσι και πώς ο Στέφενς δουλεύει καλά με τους παίκτες. Ωστόσο,
υπάρχει προβληματισμός αν φθάνει μόνο η ποιοτική δουλειά του Ολλανδού
τεχνικού για να καταστήσει τον ΠΑΟΚ ανταγωνιστικό στην Ελλάδα και δυνατό
στην Ευρώπη για να επιστρέψει σε φάση ομίλων τουλάχιστον Europa League.
Πάνω σ' αυτό, ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ και οι συνεργάτες του
(Τσιστιακόφ, Βρύζας, Ζαγοράκης) έχουν την κοινή πεποίθηση ότι
χρειάζονται ακόμη μια-δύο κινήσεις για να καλυφθούν κενά στην άμυνα και
την επίθεση. Η κουβέντα εστιάζεται κυρίως σε ένα ποιοτικό
μεσοεπιθετικό και ένα στόπερ-ηγέτη που θα τονώσουν την προσωπικότητα της
ομάδας και θα την κάνουν πιο αξιόπιστη σε μεγάλα ματς. Ο Σαββίδης
εμφανίζεται ζεστός να κάνει τις κινήσεις που πρέπει. Το πόσο γρήγορα θα
συμβεί αυτό είναι κάτι που θα φανεί άμεσα από τις κινήσεις του ίδιου.
