31 Ιουλ 2013

Ο Οφορίκουε επιστρέφει στη Καλαμάτα

Σχεδόν 18 χρόνια αφότου αποκτήθηκε από την Καλαμάτα, η ιστορία επαναλαμβάνεται. Ο Σταύρος Παπαδόπουλος -πρόεδρος του Μεσσηνιακού πλέον- θέλει να φέρει στην ομάδα τον Πίτερ Οφορίκουε. Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, ο 33χρονος επιθετικός, με θητεία στον Ολυμπιακό όπου έγινε γνωστός στο ελληνικό, είναι πολύ κοντά σε συμφωνία με τον Μεσσηνιακό, ο οποίος τη νέα σεζόν θα αγωνίζεται στην τρίτη κατηγορία. Ο Γκανέζος επιθετικός γεννήθηκε στις 21 Μαρτίου 1980 και άρχισε την καριέρα του στην Καλαμάτα σε ηλικία 15 ετών. Το 1997 πήρε μεταγραφή για τον Ολυμπιακό, ενώ το 2005 ακολούθησε ο ΟΦΗ. Στη συνέχεια άρχισαν τα... ταξίδια σε Ισραήλ, Κύπρο και Γκάνα χωρίς να έχει βρει σταθερό σταθμό στην καριέρα του.