18 Απρ 2013

Ο Αναστασίου έκανε δηλώσεις σαν προπονητής του Παναθηναϊκού

Εδώ και δύο εβδομάδες περίπου ο Γιάννης Αναστασίου παρουσιάζεται ως το μεγάλο φαβορί για να καθίσει στον πάγκο του Παναθηναϊκού, τη νέα αγωνιστική περίοδο, αντικαθιστώντας τον Γιάννη Βονόρτα. Τις τελευταίες ημέρες μάλιστα, ο «Ολλανδός» παρουσιάζεται από το σύνολο του Τύπου ως η οριστική επιλογή του Γιάννη Αλαφούζου και των συνεργατών του, κάτι που ο ίδιος επιβεβαίωσε στο site «Voetbal International». Μιλώντας για την συμφωνία του, για τα επόμενα τρία χρόνια με τους «πράσινους», είπε: «Στόχος μου είναι να δουλέψω γύρω από νέους και φιλόδοξους παίκτες, ώστε να χτιστεί μια νέα ομάδα. Η πρόκληση είναι μεγάλη, αλλά μου αρέσει. Το πλεονέκτημα μου είναι ότι γνωρίζω την ελληνική κουλτούρα και έχω επίσης εργαστεί στην Ευρώπη», ενώ για την αιώνια κόντρα στην Ελλάδα, είπε: «Είμαι πεπεισμένος ότι μπορούμε να ανταγωνιστούμε με τον Ολυμπιακό στο μέλλον». Από την ΠΑΕ πάντως, όταν ενημερώθηκαν για τις δηλώσεις αυτές, έλεγαν πως ο Αναστασίου είναι μεταξύ των υποψήφιων για να αναλάβει την τεχνική ηγεσία της ομάδας, όμως ακόμη δεν έχει παρθεί κάποια οριστική απόφαση.